پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو آرکانا (4)

رنو آرکانا، به عنوان اولین کوپه SUV کمپانی معرفی شد

کمپانی رنو با معرفی کوپه SUV جدید خود با نام آرکانا، به یکی از پیشگامان ساخت خودرو در این سگمنت تبدیل شده است. این خودرو اخیرا در نمایشگاه موسکو به نمایش در آمده است. اما به گفته مسئولین کمپانی این تنها یک نمونه پروتوتایپ است و با خودرویی که قرار است در سال 2019 وارد […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی رنو با معرفی کوپه SUV جدید خود با نام آرکانا، به یکی از پیشگامان ساخت خودرو در این سگمنت تبدیل شده است. این خودرو اخیرا در نمایشگاه موسکو به نمایش در آمده است. اما به گفته مسئولین کمپانی این تنها یک نمونه پروتوتایپ است و با خودرویی که قرار است در سال 2019 وارد بازار شود تفاوت هایی دارد.

رنو آرکانا (2)

به گفته کمپانی رنو، آرکانا ترکیبی خلاقانه از یک SUV و یک خودرو سالن است. این خودرو به صورت اختصاصی برای بازار روسیه طراحی شده است. اما چندی پس از عرضه آرکانا در بازار روسیه، این خودرو در آسیا نیز عرضه خواهد شد. رنو آرکانا از طراحی اسپرت تری نسبت به سایر SUV های رنو برخوردار است. قوص گلگیر ها ظاهری عضلانی به خودرو بخشیده است. رینگ های آرکانا 19 اینچ سایز دارند و از جنس آلومینیوم هستند.

رنو آرکانا (1)

سقف خودرو طراحی متفاوتی را تجربه کرده است و از جنس شیشه ای پانوراما است. اگر از نمایی جانبی به آرکانا نگاهی بیاندازیم، بیشتر یک خودروی سدان که ارتفاعش کمی بلند تر شده را مشاهده می کنیم. هم چنین جلوپنجره و چراغ ها با طراحی مخصوص تیم رنو ساخته شده اند. چراغ های جلو حالت C شکل دارند و با چراغ های LED مزین شده اند. کمپانی رنو به تنهای یک سوم سهم بازار روسیه را در اختیار دارد. به همین منظور این کمپانی نمونه آرکانا را فعلن مخصوص بازار روسیه معرفی کرده است تا بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

رنو آرکانا (3)

هم چنین کشور روسیه، به عنوان دومین بازار بزرگ کمپانی رنو شناخته می شود. این کمپانی قصد دارد تا سال 2022 رتبه اول فروش در این کشور را از آن خود کند. هنوز از اطلاعات فنی این خودرو چیزی نمی دانیم اما رنو آرکانا در خط تولید نمونه Kaptur (با ابعادی بزرگتر از captur اروپایی) در مسکو ساخته خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فعالیت رنو در ایران تعلیق شده، نه لغو/ سیاست ممنوعیت واردات خودرو اشتباه است

توقف فعالیت شرکت قطعه ساز آلمانی در ایران

آغاز تحویل رنوهای خریداری شده با ارز دولتی توسط نگین خودرو

عمل نکردن به تعهدات دلیل عدم سرمایه گذاری رنو در ایران / مشکلی بابت تامین قطعات وجود ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی