پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ریچارد هموند (3)

ریچارد هموند و خانواده اش در فرانسه طعمه سارقان شدند!

حتما شما هم ریچارد هموند را از برنامه Top Gear می شناسید. مجری محبوب و با سابقه دنیای اتوموبیل که همراه با جرمی کلارکسون و ریچارد می برنامه Top Gear را اجرا می کردند. ریچارد هموند همراه با خانواده اش در جنوب فرانسه در تعطیلات به سر می برد که با حمله سارقان مواجه شد. […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۲ شهریور ۱۳۹۷

حتما شما هم ریچارد هموند را از برنامه Top Gear می شناسید. مجری محبوب و با سابقه دنیای اتوموبیل که همراه با جرمی کلارکسون و ریچارد می برنامه Top Gear را اجرا می کردند. ریچارد هموند همراه با خانواده اش در جنوب فرانسه در تعطیلات به سر می برد که با حمله سارقان مواجه شد.

ریچارد هموند

خبری جنجالی که حاشیه های زیادی را در پی داشته است. به گفته Mindy Hammond، همسر ریچارد هموند: داستان از آن جایی شروع شد که دختر 15 ساله آنها اعلام کرد که ساعتش گم شده است. ما فکر می کردیم که حتما ساعت او در خانه گم شده است. تا هنگامی که به ساحل رفتیم و دیدیم که پولی در کیف پولمان نیست. خوشبختانه دوربین ها تصاویری را از سارقان ضبط کرده اند.

ریچارد هموند (1)

طبق تصاویر ضبط شده، دو سارق به ویلای آنها وارد شدند. خوشبختانه این دو شناسایی شدند و در عرض 48 ساعت دست گیر شدند. خانوم هموند عقیده دارد که سارقین آنها را بیهوش کرده اند. زیرا سارقین تمامی اتاق ها را گشته اند و تمامی کشوها و کیف ها را خالی کرده اند. به گفته خانوم هموند: شما باید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید تا به خانه ای وارد شوید و مطمئن باشید که اهالی آنجا متوجه حضور شما نمی شوند.

ریچارد هموند (2)

این اولین باری نیست که چنین حادثه ای برای یک فرد مشهور مرتبط با حوزه خودرو اتفاق می افتد. در سال 2015، جنسن باتن قهرمان فرمول یک در تعطیلات خود در کشور فرانسه مورد حمله سارقین قرار گرفته بود در حالی که ادعا داشت که او را بیهوش کرده اند. اما پلیس هرگز ادعای آنها را نپذیرفت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی