پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ممنوعیت تردد وانت بارها

تاریخ و ساعت ممنوعیت تردد وانت بارها و کامیونت ها در تهران (ویژه مهر ماه)

با توجه به بازگشایی مدارس از اول مهر ماه و افزایش بار ترافیکی، به منظور روان سازی و مدیریت ترافیک، تردد وانت بارها و کامیونت ها از ابتدا تا یازدهم مهر ماه به استثناء روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران ممنوع می شود. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت موقتی در […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

با توجه به بازگشایی مدارس از اول مهر ماه و افزایش بار ترافیکی، به منظور روان سازی و مدیریت ترافیک، تردد وانت بارها و کامیونت ها از ابتدا تا یازدهم مهر ماه به استثناء روزهای پنجشنبه و جمعه در تهران ممنوع می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت موقتی در تردد وانت‌بارها و کامیون‌ها در دو هفته آغازین ماه مهر خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار  در این باره گفت: به منظور روان‌سازی و مدیریت ترافیک در آستانه آغاز مهرماه و بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس با مصوبه شورای ترافیک شهر تهران از اول تا 11 مهرماه ممنوعیت موقتی تردد برای وانت‌بارها و کامیون‌ها اعمال شده است.

وی با بیان اینکه براساس این مصوبه از ساعت 6 صبح تا ساعت 9 صبح کامیونت ها و وانت بارهای توزیع کالا اجازه تردد در معابر سطح شهر تهران را ندارند، گفت: این ممنوعیت تا 11 مهرماه به استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین نیز گفت: در مقررات مربوط به تردد کامیون‌ها تغییری ایجاد نشده و از ساعت 6 صبح تا 10 شب ممنوعیت تردد برای کامیون ها وجود دارد و این مقررات مربوط به وانت بارها و کامیونت ها توزیع کالا است.

مهماندار به رانندگان وانت‌بارها و کامیونت‌ها توصیه کرد که همکاری و همراهی لازم را با پلیس داشته باشند و ساعت توزیع اقلام خود را مدیریت کنند تا در ساعات پیک ترافیک سبب اخلال در عبور و مرور نشوند.

منبع: ایسنا

تاکید پلیس راهور بر افزایش دوربین های ثبت تخلف در ورودی های تهران

منطقه خطر جاده ها کجاست؟ / برخورد جدی پلیس با کسانی که از شانه خاکی سبقت می گیرند

رانندگان تعارف‌گریز/ فرهنگ رانندگی ایرانیان شرایط مناسبی ندارد

اجرای طرح پلیس دوچرخه سوار در تهران

نرخ جرایم رانندگی در سال 97 اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی