پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مترو تهران

افتتاح فاز یک خط 6 مترو تهران تا دو هفته آینده

عضو مجمع نمایندگان تهران از افتتاح فاز یک خط 6 متروی تهران هم تا اوایل مهر ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد و بهره برداری از این خط بخشی از گره های ترافیکی را رفع می کند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ فاطمه ذوالقدر با اشاره به روند اجرا و افتتاح پروژه‌های […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

عضو مجمع نمایندگان تهران از افتتاح فاز یک خط 6 متروی تهران هم تا اوایل مهر ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد و بهره برداری از این خط بخشی از گره های ترافیکی را رفع می کند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

فاطمه ذوالقدر با اشاره به روند اجرا و افتتاح پروژه‌های عمرانی و ترافیکی پایتخت، گفت: در چند ماه اخیر برخی از پروژه های عمرانی و ترافیکی در سطح پایتخت به بهره برداری رسیده است که در این میان تونل و زیر گذر اتوبان ارتش اشاره کرد که این پروژه می تواند بخشی از ترافیک منطقه را منتقل و رفع کند.

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است فردا هم پروژه تونل ارتباطی بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی با خیابان آرش یا همان پروژه طبقه زیرین تونل آرش – اسفندیار افتتاح شود، همچنین طبق برنامه اعلامی، فاز یک خط 6 مترو تهران هم تا اوایل مهر ماه مورد بهره برداری قرار می گیرد و بهره برداری از این خط بخشی از گره های ترافیکی را رفع می کند.

ذوالقدر افزود: در نشست اخیر مجمع نمایندگان تهران با شهرداری، مسئولان مدیریت شهری گزارش جامعی را درباره پروژه‌های اولویت دار ارائه و نمایندگان مجلس نیز تأکید کردند که پروژه های در اولویت باید تا پیش از مهر ماه به بهره برداری برسند.

این نماینده مجلس با اشاره به کمبود اعتبارات شهرداری تهران برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های عمرانی و ترافیکی پایتخت، گفت: قطعا کمبود اعتبارات یکی از دلایل روند کند و آهسته اجرای پروژه ها در تهران است.

افتتاح 10 کیلومتر از خط 6 مترو تا آبان ماه سال جاری

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه: خط 6 مترو شهریور امسال به بهره برداری می رسد

افتتاح فاز نخست خط 6 مترو تا پایان شهریور ماه

سرمایه گذار اصلی خط 6 مترو بانک شهر است

بلیت قطار حومه با کارت‌بلیت‌های مترو یکسان‌سازی می‌شود

افتتاح خط 7 مترو تهران با حضور شهردار و استاندار تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی