پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داج چارجر (1)

داج چارجر ضد گلوله تیونینگ Armormax

کمپانی Armormax به صورت تخصصی در ساخت خودروهای ضد گلوله مخصوص پلیس فعالیت دارد. این کمپانی اکنون دستی بر سر و روی داج چارجر SRT کشیده است. این خودرو به لطف Armormax دو دیفرانسیل هم شده است تا هیچ کس جلودارش نباشد. این خودرو اکنون از رنگ مشکی مات بهره می برد. در قسمت جلویی […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی Armormax به صورت تخصصی در ساخت خودروهای ضد گلوله مخصوص پلیس فعالیت دارد. این کمپانی اکنون دستی بر سر و روی داج چارجر SRT کشیده است. این خودرو به لطف Armormax دو دیفرانسیل هم شده است تا هیچ کس جلودارش نباشد.

داج چارجر (1)

این خودرو اکنون از رنگ مشکی مات بهره می برد. در قسمت جلویی از یک گارد محافظ استفاده شده است تا مقاومت خودرو را در هنگام تصادفات بالا ببرد. این خودرو از موتور 6.2 لیتری سوپرشارژ هلکت بهره می برد که 707 اسب بخار قدرت تولید می کند. لاستیک های خودرو هم ضد ضربه و از نوع Run-Flat هستند. این کمپانی یک نمونه از خودرو تسلا S P100D را هم تقویت کرده است که لقب سریع ترین خودرو ضد گلوله در دنیا را به خود اختصاص داده است.

داج چارجر (2)

باتری،ECU،رادیاتور و تانک بنزین خودرو هم با پوشش مخصوص محافظت می شوند. هم چنین آپشن های مختلفی برای محافظت از بدنه و کابین در نظر گرفته شده است. بر اساس این آپشن ها بدنه می تواند از رنج B4 ( کالیبر 0.30) تا B7 (گلوله 9 میلی متری) را تحمل کند. قیمت نمونه استاندارد داج چارجر تنها 65 هزار دلار است که با درنظر گرفتن آپشن های کمپانی Armormax، قیمت به بیش از 80 هزار دلار می رسد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

داج چارجر ضد گلوله تیونینگ Armormax

دوج چلنجر Scat Pack 1320 مخصوص مسابقه درگ

دوج چلنجر جدید وارد میدان شد/ هیجان با چاشنی 797 اسب بخار!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی