پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو دودزا

وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای داخلی باشد

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل شورای شهر تهران ،خواستار پاسخگوی وزیر صنعت در مورد کیفیت خودروهای داخلی به مردم شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در گزارشی که آقای پور سید آقایی ارائه […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل شورای شهر تهران ،خواستار پاسخگوی وزیر صنعت در مورد کیفیت خودروهای داخلی به مردم شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شهربانو امانی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در گزارشی که آقای پور سید آقایی ارائه کردند ۵۵ درصد خودروهای تولیدی و خودروهایی که کمتر از چهار سال عمر دارند نتوانسته اند معاینه فنی دریافت کنند، از رئیس شورا تقاضا دارم از وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت کنند که در این باره توضیح داده و به مطالبات پاسخ دهند و واقعا استاندارد سازی کنند.

وی گفت: مورد دیگر در ارتباط با موتوسکلیت ها است. عملا سه میلیون موتورسیکلت در شهر تهران تردد می کند و یکی از منشا های مهم آلودگی هوا هستند.

رئیس کمیته ایمنی حمل و نقل تصریح کرد: در گزارش بیان شد که شهرداری بنا دارد ۵ هزار دستگاه موتور سیکلت خریداری کرده و تحویل موتورسواران بدهد. من خواهش دارم که شهرداری تنها تسهیل گر باشد.

امانی ادامه داد: در دوره گذشته نیز بنا بود شهرداری تسهیل گر باشد، اما چون مستقل وارد شد، مورد حمایت قرار نگرفت. اما گزارش هایی وجود دارد که ۴ هزار و ۵۰۰ شهروند تهرانی به دلیل آلودگی هوا در سال فوت می کنند.

منبع: مهر

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی