پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون KX

کامیون های KX در طرح نوسازی ناوگان با محصولات ولوو جایگزین می شوند

مدیرعامل سایپا دیزل ضمن اعلام اینکه کامیون های KX جایگزین محصولات ولوو پیش فروش شده می شوند، گفت  تمامی مراحل قانونی و اقدامات لازم به منظور ورود كامیون KX در طرح نوسازی ناوگان به عمل آمده و این محصول با كیفیت، به زودی جایگزین محصولات ولوو پیش فروش شده در این طرح خواهد شد. محمدهادی […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷

مدیرعامل سایپا دیزل ضمن اعلام اینکه کامیون های KX جایگزین محصولات ولوو پیش فروش شده می شوند، گفت  تمامی مراحل قانونی و اقدامات لازم به منظور ورود كامیون KX در طرح نوسازی ناوگان به عمل آمده و این محصول با كیفیت، به زودی جایگزین محصولات ولوو پیش فروش شده در این طرح خواهد شد.

محمدهادی نوری با اعلام این خبر گفت: كامیون KX از مشخصات فنی متمایز و مطابق با آخرین فناوری روز دنیا برخوردار است و طبق بازخوردهای اخذ شده از مشتریانی كه این خودرو را در اختیار دارند، از میزان رضایتمندی بالایی نزد خریداران برخوردار است.

وی تصریح كرد: با توجه به شرایط كنونی حاكم بر صنعت كشور و عدم امكان عرضه محصولات اروپایی در طرح نوسازی ناوگان، محصول KX تولیدی شركت سایپادیزل مورد تأیید وزارت صنعت، معدن وتجارت، سازمان ملی استاندارد، سازمان راهداری، شركت بهینه سازی مصرف سوخت و سایر نهادهای ذیربط قرار گرفت تا به زودی جایگزین كامیون های پیش فروش شده ولوو در طرح نوسازی ناوگان شود.

به گفته نوری؛ با توجه به اینكه این محصول تمام استانداردهای اروپایی را پاس كرده، تردد آن در جاده های اروپایی امكان پذیر بوده و خریداران می توانند بدون دغدغه در جاده های برون مرزی و ترانزیتی نیز فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل شركت سایپادیزل اضافه كرد: در حال حاضر، حدود 30 درصد از قطعات كامیون KX داخلی سازی شده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سال «حمایت از كالای ایرانی»، عمق ساخت داخل این محصول به 40 درصد افزایش خواهد یافت تا ضمن ایجاد اشتغال مولد، تقویت قطعه سازان داخلی و كاهش واردات، از خروج ارز از كشور نیز جلوگیری شود.

نوری یادآور شد: بیش از یك دهه از تولید محصولات دانگ فنگ در ایران می گذرد و پیش از این، كامیون های البرز و كاوه از این برند معتبر آسیایی توسط سایپادیزل تولید و روانه بازار شده بود كه بر اساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان و میزان استقبال ایشان، تولید این دست از محصولات، همواره با افزایش كمی و كیفی همراه بوده است.

نگاه به واقعیت یا پرستیژ استانداردهای یورو؟/ اعلام آمادگی آمیکو برای نوسازی صنعت حمل و نقل جاده ای

نصب گارد برای کامیون ها و کشنده ها الزامی شد

کمبود 100 هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای/ عدم همکاری وزارت صنعت برای رفع این مشکل

70 درصد آلودگی تهران بدلیل تردد اتوبوس و کامیون های فرسوده است

مدیر بخش حمل‌ونقل شرکت بهینه‎سازی مصرف سوخت: بیش از 8 هزار کامیون و کشنده از سیستم حمل و نقل کشور کنار می رود

اقدام سايپاديزل جهت رفاه حال مشتریان خريد كاميون‌هاي ولوو FH500

گسترش همکاری ولووتراکس و سایپادیزل

جاده سالاران/ نگاهی به کامیون کشنده های مطرح بازار ایران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 46/ غول مرحله آخر ولوو در غرفه سايپا ديزل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی