پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گارد کامیون

نصب گارد برای کامیون ها و کشنده ها الزامی شد

به منظور کاهش تلفات جاده ای همه کشنده ها و کامیون ها باید گارد ایمنی جلو و انتها داشته باشند چرا که هنگان وقوع تصادف خودروهای سواری به زیر این خودروهای سنگین می روند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مهران قربانی عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  اظهار داشت: […]

هادی سیانکی
شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

به منظور کاهش تلفات جاده ای همه کشنده ها و کامیون ها باید گارد ایمنی جلو و انتها داشته باشند چرا که هنگان وقوع تصادف خودروهای سواری به زیر این خودروهای سنگین می روند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مهران قربانی عضو هیئت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای  اظهار داشت: کمیسیون ایمنی راهها مصوب کرده است که برای کاهش تلفات حوادث جاده ای، همه کامیون ها و کشنده ها باید گارد ایمنی جلو، انتها و حاشیه‌ای داشته باشند تا هنگام وقوع تصادف خودروهای سواری به زیر این خودروها نروند که این امر در مورد خودروهای جدیدی که شماره گذاری می شوند، رعایت می شود؛ اما مشکل، تریلرهای قدیمی و شماره گذاری شده از قبل هستند.

نماینده تام الاختیار رئیس سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای در امور ایمنی راهها افزود: این مشکل به خصوص در مورد تریلرهایی که در معادن و کارخانجات حاشیه شهرها است وجود دارد و به رغم مصوبه کمیسیون ایمنی راهها درمورد الزام این خودروها به نصب گارد، به دلیل مشکلات شماره گذاری تریلر این وسایل و نیاز به هماهنگی بیشتر نیروی انتظامی، وزارت صنعت و سازمان ملی استاندارد، این موضوع با تاخیر روبه رو شده است.

وی تصریح کرد: در جلسه اخیر کمیسیون ایمنی راه ها، مجددا تاکید شد که این ناهماهنگی در شماره گذاری، هرچه زودتر مرتفع شود.

رابطه مستقیم افزایش قیمت بنزین و کاهش تلفات جاده ای

خطرناک ترین ماه سال در راه است / افزایش قیمت سوخت و خودرو یکی از راهکارهای کاهش تلفات جاده ای

کاهش تلفات جاده ای با گران کردن قیمت بنزین!

هر ۷۱ دقیقه یک نفر در جاده‌های ایران کشته می‌شود/ راه های کاهش تلفات جاده ای

مخالفت مجلس با افزایش و دو نرخی شدن قیمت بنزین

لزوم استانداردسازی 1500 نقطه حادثه خیز در جاده های کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی