پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساینا-سایپا

سلب امکان صلح و نقل و انتقال از خودروهای پیش فروش شده سایپا

رئیس اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر که محصولات پیش فروش شده اخیر سایپا امکان صلح و قابلیت انتقال به نام فرد دیگر را ندارند، گفت: هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش فروش شده این شرکت در سایت ها، فضای مجازی و … غیر قانونی است. خاکی جوان اظهار داشت: در […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

رئیس اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر که محصولات پیش فروش شده اخیر سایپا امکان صلح و قابلیت انتقال به نام فرد دیگر را ندارند، گفت: هرگونه خرید و فروش حواله خودروهای پیش فروش شده این شرکت در سایت ها، فضای مجازی و … غیر قانونی است.

خاکی جوان اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهدیم بازار خرید و فروش حواله خودروهای این گروه خودروسازی داغ شده و باید گفت این موضوع هیچ ربطی به سایپا ندارد و این شرکت با شرط در نظر گرفته شده، خودروها را به نام فرد دیگری صلح نمی کند.

رئیس اداره اطلاع رسانی گروه خودروسازی سایپا بیان کرد: این روزها سفته بازی در بازار خودرو متاثر از موضوع نقدینگی های سرگردان باب شده و عده ای با هدف کسب درآمد بیشتر به آن متمایل شده‌اند، اما سایپا برای جلوگیری از این موضوع، شرط نبود قابلیت صلح را به شرایط پیش خرید فروش اضافه کرد.

به گفته وی؛ در پیش فروش های سری های قبل وقتی خودرو توسط مشتری پیش خرید می شد، می توانست قبل از تحویل خودرو به هر دلیل آن را به فرد دیگری واگذار کند و شرکت نیز قرارداد پیش خرید را منتقل می‌کرد، اما در دوره جدید ثبت نام ها این قضیه منتفی شده است و از نظر این شرکت، حواله ها در مرحله پیش خرید قابلیت انتقال ندارد.

امكان ثبت نام مشتريان اخیر سايپا در طرح پيش فروش آتی ايران خودرو وجود ندارد

ارسال لیست ثبت نام شدگان طرح پیش فروش سایپا به ایران خودرو

آمادگی سایپا برای ارائه جزئيات ثبت نام به دستگاه هاي نظارتي

سایپا روزانه 3 هزار خودرو آماده تحویل می کند

هجوم 6 میلیون نفر به سایت سایپا/ سایت فروش سایپا مرحله ای شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی