پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

حمایت از تولید

حمایت بانک شهر از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولید داخلی

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک شهر قرار دارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ عیسی قهرمانی چابک  معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر  با تاکید بر […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر گفت: در راستای اشتغالزایی برای جوانان و تلاش برای رفع موانع تولیدات داخلی، حمایت از تولیدکنندگان و به خصوص تولیدکنندگان جوان در دستور کار بانک شهر قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

عیسی قهرمانی چابک  معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر  با تاکید بر اهمیت رفع موانع تولیدات داخلی در شرایط اقتصادی کنونی اظهار کرد: در حال حاضر درصد قابل توجهی از جمعیت جوان کشور در سن اشتغال قرار دارند و در همین راستا می‌توان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی زمینه اشتغال جوانان در شهرهای مختلف کشور را فراهم کرد.

وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی را شاه کلید اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: قطعا حمایت از تولید کالای با کیفیت داخلی، علاوه بر عزت اقتصادی پلی به سوی استقلال و عدم وابستگی کشور است.

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با بیان اینکه طی سال های اخیر حمایت از اشتغال جوانان و تولیدکنندگان همواره در صدر برنامه های بانک شهر قرار داشته است،تصریح کرد:یکی از اقدامات مهم بانک، به کارگیری سرمایه شهروندان در شهرهای خود و در راستای حمایت از پروژه های شهری بوده است که توانسته زمینه اشتغالزایی بسیاری از جوانان را فراهم کند.

قهرمانی چابک تصریح کرد: بانک شهر تلاش دارد با درنظر گرفتن تسهیلات مناسب، شرایطی را برای تولیدکنندگان مهیا کند تا این قشر بتواند اجناس با کیفیت و قیمت مناسب را وارد بازار کند.

قطعه سازان در انتظار بسته حمایت از تولید

جزئیات بسته حمایت از تولید خودرو

حمایت از تولید داخلی خودروهای هیبریدی یا تسهیل واردات خودروهای لوکس؟!

تولید یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو با تامین نقدینگی و حمایت از قطعه سازان

تولید محصولات جدید و افزایش کیفیت در راستای حمایت از کالای ایرانی

حمایت مجلس از نگاه مثبت مدیریت جدید سایپا به حوزه تولید و کیفیت

سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: خودرو “هن تنگ” مجوز پیش فروش ندارد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی