پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

ثبت بیش از یک میلیون تقاصای خرید برای پيش فروش ایران خودرو

معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو با اظهار خرسندي از روند مطلوب ثبت نام در طرح پيش فروش 53 هزار دستگاه خودرو گفت: با تدابير اتخاذ شده براي تسهيل ثبت نام مشتريان واقعي، ترافيك اينترنتي مديريت شده و ثبت نام به خوبي درحال انجام است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مصطفی […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷

معاون مديرعامل در بازاريابي و فروش ايران خودرو با اظهار خرسندي از روند مطلوب ثبت نام در طرح پيش فروش 53 هزار دستگاه خودرو گفت: با تدابير اتخاذ شده براي تسهيل ثبت نام مشتريان واقعي، ترافيك اينترنتي مديريت شده و ثبت نام به خوبي درحال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مصطفی خان کرمی معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو ، با اشاره به آغاز فروش 53 هزار دستگاه خودرو از امروز گفت: عرضه اولیه امروز با کد ملی یک اغاز شد و خودروها به صورت مساوی در میان روزها تقسیم شده است.

وی افزود: در بالاترین شرایط یک میلیون و 400 هزار تقاضا برای ثبت نام وجود داشت و بیش از 12 میلیون در سایت کلیک شده است و تا ساعت 14، 8772 موفق به ثبت نام شدند که با توجه به ظرفیت تعیین شده امکان ثبت نام همچنان وجود دارد.

معاون فروش و بازاریابی گروه صنعتی ایران خودرو خاطرنشان كرد: ايران خودرو براساس تعهدات خود به مشتريان، با محدود كردن شرايط ثبت نام، به دنبال حذف دلالان و واسطه گران از بازار بوده است.

خان کرمی درباره زمان تحویل این خودروها نیز اظهار کرد: تحویل این خودروها بر اساس پیش بینی انجام شده و ظرفیت موجود از زمستان سال جاری تا آبان 98 خواهد بود .خان کرمی در پاسخ به این که آیا قطعی نبودن قیمت ها معامله را برای مشتریان با ابهام هایی مواجه نخواهد کرد؟ گفت: تا به امروز تغییری در قیمت خودروها ایجاد نشده چرا که قیمت محصولات ایران خودرو قیمت های مصوب شده ای از سوی شورای رقابت است و تغییر آن در اختیار خودروساز نیست.

 

پنج نحوه پرداخت در فروش و پیش فروش ایران خودرو

شرایط پیش فروش محصولات ایران خودرو اعلام شد

پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو آغاز می شود

شرایط ویژه ایران خودرو در طرح پیش فروش برای خودرو اولی ها

ارسال لیست ثبت نام شدگان طرح پیش فروش سایپا به ایران خودرو

ایران خودرو هفته آینده 40 هزار خودرو پیش فروش می کند

پیش فروش پژو 206 صندوق دار توسط ایران خودرو

سقف مجاز برای پیش فروش محصولات ایران خودرو و سایپا مشخص شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی