پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جایگاه سوخت

کمبود سوخت وجود ندارد/ ذخیره‌‌سازی 2 میلیارد و 700میلیون لیتر بنزین

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت عنوان کرد: کمبود سوخت نداریم مشکلی در زمینه توزیع هم وجود ندارد و بنزین فراوانی ذخیره‌سازی شده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در هفته های اخیر شاهد صف های طولانی در جلو جایگاه های سوخت بری شهرها بودیم که علت این امر شایعه کمبود بنزین عنوان شد.برخی […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت عنوان کرد: کمبود سوخت نداریم مشکلی در زمینه توزیع هم وجود ندارد و بنزین فراوانی ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در هفته های اخیر شاهد صف های طولانی در جلو جایگاه های سوخت بری شهرها بودیم که علت این امر شایعه کمبود بنزین عنوان شد.برخی نیز اعتصاب کامیون داران ومشکلات حمل و  نقل سوخت را دلیلی برای کمبود بنزین می دانستند که این گمانه زنی ها از اساس بی پایه بوده و در این خصوص شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز اطلاعیه صادر کرد.

در همین خصوص بیژن حاج محمدرضا رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت کشور اظهار کرد: مشکلی در زمینه توزیع سوخت نداریم و خوشبختانه بنزین فراوانی ذخیره‌سازی شده است.

رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت درباره تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت بنزین در برخی استان‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت توضیح داد: با توجه به میزان بنزین ذخیره شده هیچ کمبودی وجود ندارد و مشکلات به وجود آمده در برخی استان‌ها و شهرها به دلیل توزیع است که معمولا در کوتاه‌ترین زمان ممکن این موارد برطرف می‌شود.

حاج‌محمدرضا تصریح کرد: در هیچ مقطع تاریخی چه زمان پیش از انقلاب و چه سال‌های پس از انقلاب به این حجم و میزان دارای بنزین ذخیره نبوده‌ایم. خوشبختانه اکنون حداقل 2میلیارد و 700میلیون لیتر بنزین در کشور ذخیره شده که در صورت بروز هرگونه مشکل، توانایی تامین نیاز حداقل 5تا 6 ماه این سوخت را در کشور داریم و می‌توانیم بدون محدودیت بنزین را عرضه کنیم. باید گفت همچنان در حال ذخیره‌سازی بنزین تولید داخل هستیم.

وی گفت: اکنون توان عرضه بدون محدودیت بنزین یورو4 را داریم و پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان تولیدکننده بنزین یورو4، شرایطی را فراهم کرده تا 25 تا 30 میلیون لیتر مازاد تولید داشته باشیم.

سهمیه بندی بنزین نیازمند مصوبه مجلس/ روزانه 40 میلیون لیتر بنزین قاچاق می شود

معمای قاچاق سوخت / میلیون ها لیتربنزینی که روزانه قاچاق می شود!

روزانه 20 میلیون لیتر بنزین از کشور قاچاق می شود

عرضه مجدد بنزین سوپر از مهرماه

مخالفت مجلس با افزایش و دو نرخی شدن قیمت بنزین

رابطه مستقیم افزایش قیمت بنزین و کاهش تلفات جاده ای

تولید بنزین سوپر از پایان شهریور به روال قبل باز می گردد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی