پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شرکت ایساکو ” کاروان مهر ” را به مناطق محروم مرزی برد

شرکت ایساکو در جهت اجرای مسئولیت خود طی مراسمی اقدام به ارسال ۱۵ هزار کیف مدرسه به همراه لوازم کامل تحریر به مناطق محروم مرزی کشور کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ علی اکبر مراد عباسی معاون توسعه منابع انسانی شرکت ایساکو گفت: شرکت ایساکو و ایران خودرو در جهت اجرای مسئولیت های […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۸ مهر ۱۳۹۷

شرکت ایساکو در جهت اجرای مسئولیت خود طی مراسمی اقدام به ارسال ۱۵ هزار کیف مدرسه به همراه لوازم کامل تحریر به مناطق محروم مرزی کشور کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

علی اکبر مراد عباسی معاون توسعه منابع انسانی شرکت ایساکو گفت: شرکت ایساکو و ایران خودرو در جهت اجرای مسئولیت های اجتماعی خود و با همکاری انجمن اسلامی شرکت ایساکو و موسسات خیریه اقدام به تهیه ۱۵ هزار کیف مدرسه به همراه لوازم کامل تحریر کرده است که آن را برای کودکان محروم مناطق مرزی ارسال کند.

وی افزود: این کاروان در هفته گذشته طی سه مرحله برای استان های آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوجستان فرستاده شده است و امروز در مرحله دیگری این هدایا به تعداد سه هزار و ۲۰۰ کیف مدرسه و لوازم تحریر برای آذربایجان غربی فرستاده خواهد شد.

قربانی دبیرانجمن اسلامی شرکت ایساکو دراین مراسم ضمن تاکید بر ادامه دار بودن حرکت اجتماعی این شرکت گفت: البته ارسال هدایای این کاروان هنوز ادامه دارد و در هفته آینده هم طی دو مرحله دیگر تعداد دیگری از این هدایا برای استان سیستان وبلوجستان ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: نحوه احساء کودکان در این طرح با همکاری استانداری و کمیته امداد استان های مورد نظر بوده تا این هدایا به دست نیازمندان واقعی این طرح برسد.

قربانی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا اینگونه اقدامات اجتماعی در شرکت ایساکو ادامه دار باشد و در ادامه سال و همچنین سال آینده هم کاروان های از این دست بتوانند لوازم تحریر مورد نیاز مناطق محروم را بدست کودکان این استان ها برساند.

آخرین ایستگاه بازدیدهای تابستانی مدیران ایساکو

آغاز طرح قدر شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد

سرمایه گذاری ایساکو برای بهبود خدمات پس از فروش

برگزاری دوره‌‌هاي آموزش فني و تخصصي ایساکو در سنگال

ایساکو برترین شرکت خدمات خودرویی در جمع صد شرکت برتر

اتوکلیک ایساکو ارائه خدمات در محل مشتری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی