پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل هیوندای آزرا 2018

اولین سری هیوندای آزرا جدید به دست مشتریان رسید

اواخر سال گذشته شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران، در راستای تکمیل سبد محصولات این خودروساز کره ای در بازار ایران، اعلام کرد لوکس ترین سدان با برند هیوندای (اگر سدان های جنسیس را فاکتور بگیریم) را در ایران عرضه خواهد کرد. در نهایت پیش فروش هیوندای آزرا 2018 نیمه اسفند […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

اواخر سال گذشته شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای در ایران، در راستای تکمیل سبد محصولات این خودروساز کره ای در بازار ایران، اعلام کرد لوکس ترین سدان با برند هیوندای (اگر سدان های جنسیس را فاکتور بگیریم) را در ایران عرضه خواهد کرد. در نهایت پیش فروش هیوندای آزرا 2018 نیمه اسفند ماه سال گذشته با قیمت قطعی 379 میلیون تومانی آغاز شد. در این مدت خودروهای وارداتی مسیر راحتی برای عرضه در بازار نداشتند و ممنوعیت واردات خودرو باعث شد تا تعهدات شرکت ها به مشتریان عقب بیافتد. در نهایت کرمان موتور موفق به ترخیص آزرا جدید و تحویل آن به تعدادی از مشتریان شده است.

کرمان موتور هیوندای آزرا 2018 را با قیمت 379 میلیون تومانی و تخفیف 9 میلیونی در تاریخ 15 اسفند 96 پیش فروش کرد. کرمان موتور در نظر داشت آزرا 2018 را در خرداد ماه سال جاری وارد بازار کند که به دلیل ممنوعیت واردات خودرو و تاخیر در ترخیص خودروها از گمرک چند ماهی این قرار به تعویق افتاد.

حالا با ترخیص آزراهای موجود در گمرک این خودرو ها که برای تحویل و طی کردن مراحل اداری به اداره تحویل کرمان موتور رفته اند، پس از توزیع در نمایندگی های مرتبط به دست خریداران این خودروها می رسند.

مشخصات فنی هیوندای آزرا 2018

آزرا جدید با طول 4930 میلی متر، عرض 1865 میلی متر و ارتفاع 1470 میلی متر، سدانی بزرگ و درشت هیکل به شمار می رود. همچنین فاصله محوری 2845 میلی متر باعث شده تا سرنشینان مشکلی از نظر فضای پا احساس نکنند. آزرا جدید از انواع سیستم های الکترونیکی و کمک راننده بهره می برد. سختی پیچشی شاسی آن 23 درصد افزایش پیدا کرده و تعلیق چند بازویی، تعادل آن در مسیرهای ناهموار را افزایش داده است.

ضریب درگ آزرا تا 0.276 کاهش پیدا کرده که رقمی چشمگیر در این سگمنت است. پییشرانه های متنوعی برای آزرا عرضه شده که به گفته محصولات کرمان موتور، نسخه مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری مجهز به تکنولوزی GDI به ایران وارد می شود. این پیشرانه 2359 سی سی با یک گیرباکس 6 سرعته تیپ ترونیک جفت شده است. توان پیشرانه به 187.6 اسب بخار در دور 6000 می رسد و گشتاور 241 نیوتن متری را روانه چرخ های جلو می کند. آزرا جدید با تکیه بر این پیشرانه قدرتمند، تنها به 9.7 ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر برسد.

 

پرچمدار هیوندای در خیابان ها دیده شد/ بررسی اجمالی هیوندای آزرا 2018

پرچمدار هیوندای در مسیر ایران/ هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بهتر بشناسیم

جک و پیکاپ جهانی! / جک T6 در میان برترین پیکاپ های صادراتی چین

مزیت های رقابتی جک J4 نسبت به هم کلاسانش در بازار ایران

فرزند مترقی جک در یک قدمی بازار/ بررسی فنی جک S7 در آستانه ورود به ایران

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی