پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز B کلاس (9)

مرسدس بنز کلاس B در نمایشگاه پاریس رونمایی شد

کمپانی مرسدس بنز از کلاس B جدید در نمایشگاه پاریس رونمایی کرده است. به گفته مرسدس این خودرو از نسل قبلی راحت تر خواهد بود و هندلینگ بهتری خواهد داشت. این خودرو چهارمین نمونه از 8 خودرو جدیدی است که مرسدس بنز معرفی خواهد کرد. کلاس B جدید با کد اتاق W247 پس از معرفی […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

کمپانی مرسدس بنز از کلاس B جدید در نمایشگاه پاریس رونمایی کرده است. به گفته مرسدس این خودرو از نسل قبلی راحت تر خواهد بود و هندلینگ بهتری خواهد داشت. این خودرو چهارمین نمونه از 8 خودرو جدیدی است که مرسدس بنز معرفی خواهد کرد.

مرسدس-بنز-B-کلاس-3.jpg

کلاس B جدید با کد اتاق W247 پس از معرفی کلاس A در نمایشگاه پاریس رونمایی شد. طراحی مستظیلی شکل این خودرو هم چنان بدون تغییر باقی مانده است اما در نمونه جدید از خطوط بیشتری بر روی بدنه استفاده شده است.

مرسدس-بنز-B-کلاس-2.jpg

این خودرو که رقیب اصلی ب ام و سری 2 Active Tourer به حساب می آید، با ابعاد 4359 میلی متر طول،1786 میلی متر عرض و1557 میلی متر ارتفاع و ضریب درگ 0.24 ساخته شده است.

مرسدس بنز B کلاس (1)

ثبت سفارش این خودرو از ماه دسامبر آغاز می شود و خریداران می توانند 5 موتور مختلف را سفارش بدهند. مدل های B180 و B200، از موتورهای 4 سیلندر 1.3 لیتری با 134 و 161 اسب بخار قابل سفارش هستند. موتورهای مختلف 4 سیلندر دیزلی و بنزینی بین 1.3 تا 2 لیتر حجم دارند و بین 114 تا 188 اسب بخار قدرت تولید می کنند. زیر بندی خودرو از نوع مک فرسون است و ضربه گیر های الکترونیکی وظیفه راحتی خودرو را بر عهده دارند.

مرسدس-بنز-B-کلاس-4.jpg

دو صفحه نمایش بزرگ برای خودرو در نظر گرفته شده است که بین 7 تا 10 اینچ سایز دارند. مرسدس بنز B کلاس بعد از کلاس A دومین خودرویی است که از سیستم مالتی مدیا MBUX بهره می برد که شامل کنترل صدا، کنترل حرکت و لمس است. این خودرو به همراه 7 خودرو دیگر جزئی از سبد محصولات جدید مرسدس بنز خواهد بود.

مرسدس-بنز-B-کلاس-7.jpg

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هیوندای i30 Fastback N در نمایشگاه پاریس معرفی شد / تلفیقی از قدرت و استایل

لکسوس RC فیس لیفت در نمایشگاه پاریس رونمایی معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی