پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اینفینیتی Project S (6)

اینفینیتی Project S در پاریس / Q60 با تکنولوژی خودروهای فرمول یک!

اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2017 بود که کمپانی اینفینیتی از نمونه Q60 رونمایی کرد. خودرویی که صرفا آینده نگری کمپانی را نشان می داد. اما این بار نمونه ای با نام Project S بر پایه Q60 معرفی شده است که نتیجه همکاری بین اینفینیتی و تیم فرمول یک رنو است. 563 اسب بخار […]

ارشیا
جمعه - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2017 بود که کمپانی اینفینیتی از نمونه Q60 رونمایی کرد. خودرویی که صرفا آینده نگری کمپانی را نشان می داد. اما این بار نمونه ای با نام Project S بر پایه Q60 معرفی شده است که نتیجه همکاری بین اینفینیتی و تیم فرمول یک رنو است. 563 اسب بخار قدرت، تکنولوژی هایبریدی پیشرفته، بدنه فیبر کربنی و دو صندلی از مهم تریتن نکات این خودرو است.

اینفینیتی Project S (12)

موتور 3 لیتری 6 سیلندر تویین توربو این خودرو، به همراه 3 موتور ژنراتور در مجموع 563 اسب بخار قدرت تولید می کنند. یکی از این موتور ها وظیفه ذخیره انرژی اتلافی ناشی از ترمزگیری را بر عهده دارد (MGU-K) در حالی که دو موتور دیگر انرژی اتلافی خروجی اگزوز را ذخیره می کنند (MGU-H). تمامی این موتور ها انرژی خود را به یک باتری 4.4 کیلوواتی ارسال می کنند و در آنجا به وسیله سیستم آنتی لگ توربو، میزان 160 اسب بخار قدرت به خودرو اضافه می شود. تمامی 563 اسب بخار قدرت این خودرو به دیفرانسیل کلاچ دار عقب فرستاده می شود.

اینفینیتی Project S (5)

0 تا 100 این خودرو کمتر از 4 ثانیه است و وزن خودرو با توجه به اضافه شدن سیستم های مختلف الکترونیکی، اکنون به 1776 کیلوگرم رسیده است. 3 حالت مختلف Road،Quali  و Race هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است. با همکاری تیم فرمول یک رنو، کاپوت، گلگیرها و سقف خودرو از فیبر کربن ساخته شده است. در قسمت پشتی هم از اسپویلر مخصوص تیم فرمول یک رنو استفاده شده که در مسابقه فرمول یک مونزا دیده شد.

اینفینیتی Project S (3)

این اسپویلر پایداری و چسبندگی بسیار خوبی دارد. به منظور کاهش وزن خودرو و قرار گیری پکیج باتری ها، صندلی های عقب برداشته شده اند و این خودرو تنها دو سرنشین دارد. دیسک های ترمز کربن سرامیکی، رینگ های 21 اینچی فورج و لاستیک های مخصوص پیرلی در زیر خودرو قرار گرفته اند.

اینفینیتی Project S (7)

همکاری اینفینیتی و تیم رنو ادامه پیدا می کند تا تمامی خودروهای اینفینیتی تا سال 2021 از تجهیزات الکتریکی بهره ببرند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ویتنامی ها وارد می شوند / معرفی دو محصول از خودروساز ویتنامی در پاریس

گاو خشمگین ایتالیایی در پاریس / معرفی لامبورگینی اونتادور SVJ در نمایشگاه پاریس

هاچ بک محبوب ژاپنی ها معرفی شد / تویوتا کرولا در نمایشگاه پاریس

مرسدس بنز کلاس B در نمایشگاه پاریس رونمایی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی