پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

غرفه سایپا-نمایشگاه ارومیه

تنوع محصولات و رضایت مشتریان، برگ های برنده سایپا/ بازدید نماینده ارومیه و استاندار آذربایجان غربی از غرفه سایپا

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ صنایع وابسته آذربایجان غربی گفت: عملکرد سایپا در تنوع محصولات بسیار مثبت بوده و‌ سایپا خودروسازی است که مردم از محصولات آن رضایت زیادی دارند. همچنین، استاندار آذربایجان غربی در بازدید از غرفه گروه سایپا در نمایشگاه […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ صنایع وابسته آذربایجان غربی گفت: عملکرد سایپا در تنوع محصولات بسیار مثبت بوده و‌ سایپا خودروسازی است که مردم از محصولات آن رضایت زیادی دارند. همچنین، استاندار آذربایجان غربی در بازدید از غرفه گروه سایپا در نمایشگاه خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی گفت: محصولات گروه خودروسازی سایپا از تنوع خوبی برخوردار  است و تلاش سایپا در این زمینه قابل ستایش است.

روح الله حضرت پور با بیان مطلب فوق، خاطرنشان کرد: در وضعیت کنونی تحریم ها، از خودروسازان داخلی انتظار داریم که همچنان به کیفیت محصولات و تحویل به موقع خودرو به مشتریان توجه ویژه ای داشته باشند.

وی با اشاره به پیشرفت های گروه سایپا در سال های اخیر گفت: در گروه سایپا، در زمینه توسعه محصولات سبک و سنگین فعالیت های خوبی صورت گرفته و محصولات با کیفیتی از سوی سایپا به بازار عرضه شده که نشان از توانای بالای متخصصان و مهندسان ایرانی است.

حضرت پور افزود: حتم دارم که برخی از اشکالات در محصولات داخلی با درایت مدیران ارشد صنعت خودرو برطرف خواهد شد.

غرفه سایپا-نمایشگاه ارومیه

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی به همراه نادر قاضی پور و روح الله حضرت پور نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، طی بازدید از محصولات گروه سایپا در سومین نمایشگاه خودرو، قطعات و‌ صنایع وابسته آذربایجان غربی، عملکرد گروه خودروسازی سایپا را در این نمایشگاه و به طور کلی در صنعت خودرو مثبت ارزیابی کرد و گفت: حضور گسترده گروه سایپا با تمام تولیدات و امکانات در این نمایشگاه نشان دهنده جایگاه مشتری مداری در این مجموعه صنعتی بوده که شایسته قدردانی است.

استاندار آذربایجان غربی به حضور پررنگ خودروسازان داخلی با آخرین دستاوردها در نمایشگاه ارومیه، اشاره و تاکید کرد: شرایط امروز کشور ایجاب می کند که به تولید ملی بیشتر از گذشته توجه کنیم و در این راستا باید از افزایش قیمت ارز جلوگیری شود تا محصولات داخلی با قیمت پایین تری به دست مصرف کنندگان برسد.

شهریاری با اشاره به اینکه فرصت خوبی در سطح استان آذربایجان غربی برای واحدهای تولیدی فراهم شده گفت: در شرایط کنونی واحدهای تولیدی می توانند ضمن صادرات برای کشور، ارزآوری هم داشته باشند که بسیار مهم است.

استاندار آذربایجان غربی اظهار امیدواری کرد که با مدیریت کارآمد گروه سایپا، شرایط سخت این روزهای صنعت خودرو با موفقیت سپری خواهد شد و عملکرد سایپا در سال های اخیر، آینده روشنی را برای این خودروساز رقم خواهد زد.

سومین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته ارومیه از تاریخ 10 الی 13 مهر ماه سال جاری در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان به صنعت خودرو بود.

چشم امید خودروسازان به توان داخلی / حمایت همه جانبه سایپا از قطعه سازان

سایپا صنعت گران و نحبگان را به همکاری دعوت می کند

وزیر صنعت: کاهش قیمت خودرو به کاهش هزینه خودروسازان بستگی دارد

90 هزار دستگاه خودرو از خانواده ايكس 200 تحويل مشتريان شده است

سایپا در شهریور ماه 26 هزار خودرو به مشتریان تحویل داد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی