پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاسی بلند بوگاتی (2)

سنت شکنی بوگاتی / بوگاتی شاسی بلند خواهد ساخت

تا چند سال قبل حتی فکر کردن به این که کمپانی های سوپر اسپرت ساز همانند لامبورگینی و فراری شاسی بلند بسازند به دور از ذهن بود. اما با معرفی لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا، وارد شدن بوگاتی هم به سگمنت شاسی بلند ها غیر قابل باور نخواهد بود. اخیرا رئیس کمپانی بوگاتی یعنی Stephan […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

تا چند سال قبل حتی فکر کردن به این که کمپانی های سوپر اسپرت ساز همانند لامبورگینی و فراری شاسی بلند بسازند به دور از ذهن بود. اما با معرفی لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا، وارد شدن بوگاتی هم به سگمنت شاسی بلند ها غیر قابل باور نخواهد بود.

اخیرا رئیس کمپانی بوگاتی یعنی Stephan Winkelmann اعلام کرد که این کمپانی قصد دارد محصولی جدید با استایلی متفاوت نسبت به شیرون معرفی کند. با کاهش فروش خودروهای سدان، به نظر می رسد که این کمپانی درصدد ساخت یک SUV جدید است. وینکلمن در مصاحبه ای در نمایشگاه پاریس اعلام کرد که بوگاتی برای رقابت جدید آماده است و شاسی بلند فوق لوکسی را برای رقابت با رولزرویس کالینان و بنتلی بنتایگا خواهد ساخت.

شاسی بلند بوگاتی (1)

وینکلمن در ادامه گفت: موتور 16 سیلندر برای ما نقشی اساسی دارد اما قرار نیست تا همیشه بر روی خط تولید قرار داشته باشد. کمپانی بوگاتی اکنون چالشی بزرگ در پیش دارد و آنهم متقاعد کردن سرمایه گذاران برای ساخت یک SUV لوکس است. به گفته وینکلمن، شاسی بلند جدید از موتور هایبریدی بهره مند خواهد شد و جایگزین موتور 16 سیلندر می شوند. کمپانی بوگاتی در نظر دارد که با فروش شاسی بلند جدید خود در کنار هایپر کار دیوو، بتواند سهم قابل قبولی در بازار شاسی بلند های لوکس بدست آورد.

شاسی بلند بوگاتی (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هنر دست به سبک لگو / بوگاتی شیرون لگو با قابلیت تردد در شهر

شاهکار جدید بوگاتی رونمایی شد / هیولایی با نام دیوو

دید آسمان / طراحی جدید بوگاتی شیرون

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی