پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تجهيزات خودرو

تجهیزات بيشتر خودرو با هزينه هاي گوش خراش

در دنياي امروزي خودرو ، آپشن و تجهیزات سفارشی ، نوعي صنعت و تجارت است که براي کمپاني هاي سازنده  يک نکته بزرگ دارد : سود بيشتر! خودروسازان مختلف برای معمولی‌ترین تا خاص‌ترین محصولاتشان تجهیزاتی را فراهم  می‌کنند که فقط با پرداخت بهای اضافه می‌توانید در خودرویتان از آن‌ها بهره‌مند شوید. فهرست چند مورد از […]

javankhodro
جمعه - ۶ شهریور ۱۳۹۴

در دنياي امروزي خودرو ، آپشن و تجهیزات سفارشی ، نوعي صنعت و تجارت است که براي کمپاني هاي سازنده  يک نکته بزرگ دارد : سود بيشتر! خودروسازان مختلف برای معمولی‌ترین تا خاص‌ترین محصولاتشان تجهیزاتی را فراهم  می‌کنند که فقط با پرداخت بهای اضافه می‌توانید در خودرویتان از آن‌ها بهره‌مند شوید. فهرست چند مورد از همین تجهیزات ، که همه با هم یک ویژگی مشترک دارند و آن قیمت گوش‌خراش است ، را با هم مرور مي کنيم .

فِراری – اتصال آی‌پاد – 580 پوند

برای این که بتوانید آی‌پادتان را به خودروي مورد علاقه خود وصل کنيد، پرداخت 600 پوند لازمه اين کار مي باشد. اما اگرGTB 488 داريد و اصرار خاصی هم روی آی‌پاد ندارید می‌توانید از بلوتوث و خروجی USB استاندارد استفاده کنید و با همان 580 پوند چند لیتر بنزینِ بیشتر بخرید!

تجهيزات خودرو

فِراری F12 برلینتا – چمدان گلف – 6,240 پوند

بسياري از خريداران خودروهاي خاص ، براي اينکه بتوانند مرکبشان را خاص تر و منحصر به فرد تر کنند حاضراند ده ها هزار دلار بيشتر خرج کنند. اگر به بازي گلف علاقه زيادي داريد و مي خواهيد اين چمدان هاي مزین به «رامپانته کاوالو» را هم در F12 برلینتای خود جاي دهيد باید 6,240 پوند بیشتر پرداخت کنید، درحالی که قیمتشان برای مالکان 458 ایتالیا 4,320 پوند است! نمیدانم علت این تفاوت چیست، شاید هم کمپانی فکر می‌کند «هرآنکه F12 بخرد پولدارتر است، پس چمدان گلفش هم گران‌تر است!»

 تجهيزات خودرو

 

مرسدس بنز کلاس S – سیستم صوتی سه‌بعدی برمِستر – 6,430 پوند

براي داشتن سیستم صوتی ultra-desirable BeoLab دارای 18 اسپیکر ساخت بَنگ اَند اُلوفسِن (Bang & Olufsen) ، بايد حدود 4,000 پوند پرداخت کنيد .اما  اگر یک مرسدس بنز S کلاس هم در گاراژ دارید باید بیشتر از اینها خرج کنید تا سیستم صوتی 3 بعدی بورمِستر (Burmeter) هنگام رانندگی گوش‌هایتان را نوازش کند و درمیان سایر مالکان کلاس S باعث غرورتان شود.

تجهيزات خودرو

مرسدس AMG GT – رنگ سولاربیم – 10,695 پوند

پرداخت اين مبلغ برای رنگ بدنه خودرویی در کلاس AMG GT نیاز به نفس عمیق‌تر و فکر بیشتر دارد.البته رنگ‌های گران‌تر از این کم نیست، مثل 63,000 دلاری که پورشه برای ایجاد سایه‌های خاص روی بدنه 918 اسپایدر دریافت می‌کند! و يا اگر به خاطر داشته باشید رنگ Rosso Competizione در آلفارومئو 8C برچسب قیمت 14,000 پوندی داشت.

تجهيزات خودرو

رولزرویس رَیث – سقف آسمانی – 12,925 دلار

سقف آسمانی در مدل رَیث ، از 1340 عدد نقطه نوری تشکیل‌شده و مالک اين خودرو می‌تواند در صورت تمایل نحوه چینش ستارگان را هم خودش انتخاب کند! در گذشته حتی از نقش آسمان بالای سر تأسیسات گودوود کمپانی (تأسیس سال 2003) نیز برای چيدمان این قسمت استفاده‌شده است.

تجهيزات خودرو

 

رینگ‌های بوگاتی ویرون SS – حدود 44,000 پوند

میشلین می‌گوید برای مطمئن شدن از سلامتی مجموعه چرخ‌های ویرون ، باید به ازای هر سه بار تعویض لاستیک‌ها تمامی رینگ‌ها نیز یک‌بار تعویض شوند. با این حساب این دیگر یک آپشن به‌حساب نمی‌آید و درواقع هزینه‌ای است که باید حداقل برای جلوگیری از آسیب‌های بعدی و طبعاً هزینه‌های سنگین‌ترِ بعدی باکمال میل پرداختش کنید!

تجهيزات خودرو

بدنه تمام کربنی پاگانی هوآیرا – حدود 72,000 پوند

پول بیشتر، وزن کمتر ! این بار به ازای مبلغ اضافی هوآیرای شما اصلاً رنگ‌آمیزی نمی‌شود و همه‌چیز زیر پوشش فیبر کربن قرار می‌گیرد. اگر حاصل کار را از نزدیک تماشا کنید کاملاً متوجه عمق “شنیدن کی بود مانند دیدن” می‌شوید، چون به طرز خیره‌کننده‌ای زیبا و تحسین‌برانگیز است. البته این آپشن وسوسه‌انگیز تنها مختص پاگانی نیست و برای بسیاری از اتومبیل‌های خاص و محدود دنیا قابل سفارش است.

تجهيزات خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی