پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیرگاه داتیس خودرو

عیب یابی آنلاین با تجهیزات حرفه ای ولوو در تعمیرگاه داتیس خودرو

تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو مجهز به نرم افزار VIDA جهت بررسی و تشخیص داده های مورد نیاز خدمات پس از فروش خودروهای سواری ولوو است. این نرم افزار به طور روزانه و آنلاین توسط تکنسین ها و مهندسین ولوو جهت دسترسی و استخراج اطلاعات خودرو و ثبت داده ها در پورتال ویژه ی ولوو مورد […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو مجهز به نرم افزار VIDA جهت بررسی و تشخیص داده های مورد نیاز خدمات پس از فروش خودروهای سواری ولوو است.

این نرم افزار به طور روزانه و آنلاین توسط تکنسین ها و مهندسین ولوو جهت دسترسی و استخراج اطلاعات خودرو و ثبت داده ها در پورتال ویژه ی ولوو مورد استفاده قرار می گیرد.

پورتال آنلاین ویدا تنها ابزار اصلی برای شناسایی و کد خوانی دقیق خطا های ولوو می باشد و مهندسین را قادر می سازد تا یک راه بسیار امن و مستقل برای بررسی داده ها و اطلاعات جهت تشخیص و تعمیرات صحیح خودرو و همچنین برنامه ریزی واحد های الکترونیکی داشته باشند.

ولوو سواران می توانند با تماس با شماره های 1852 و ۰۲۱-۷۵۳۰۶ ضمن تعیین وقت قبلی برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات به تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو واقع در شرق تهران مراجعه کنند. زمان مراجعه روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی 17:30 و روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 13 می باشد.

داتیس خودرو طرح پاییزی بازدید انواع خودروهای وارداتی با تخفیفات ویژه را آغاز کرد

آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

گزارش ISQI از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی