پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات_ایران_خودرو

افزایش فروش محصولات ایران خودرو نسبت به مرداد 93

گروه صنعتي ايران خودرو از افزایش فروش محصولات خود با وجود رکود کم سابقه در بازار خودرو ایران خبر داد. در مردادماه گذشته تعداد فروش محصولات این خودروساز به بيش از 44هزار خودرو رسیده است كه اين عدد در مقايسه با مردادماه گذشته بيش از 2500 دستگاه افزايش داشته است. به گزارش ايكوپرس، معاون بازاريابي […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۷ شهریور ۱۳۹۴

گروه صنعتي ايران خودرو از افزایش فروش محصولات خود با وجود رکود کم سابقه در بازار خودرو ایران خبر داد. در مردادماه گذشته تعداد فروش محصولات این خودروساز به بيش از 44هزار خودرو رسیده است كه اين عدد در مقايسه با مردادماه گذشته بيش از 2500 دستگاه افزايش داشته است.

به گزارش ايكوپرس، معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با اعلام اين خبر اظهار كرد: در مردادماه سال 93 تعداد فروش محصولات ايران خودرو به صورت تجميعي 41هزار و 541دستگاه بود كه اين عدد در مردادماه 94 به بيش از 44هزار دستگاه رسيد.
مصطفي خان كرمي اظهار كرد: اين افزايش فروش در حالي صورت گرفته است كه در ماه هاي اخير به دلايل گوناگون بازار خودرو در ركود به سر مي برده اما گروه صنعتي ايران خودرو با ايجاد و اجراي طرح هاي مختلف فروش، علاوه بر ادامه روند فروش محصولات خود، موفق به افزايش آن نيز شد.
وي در ادامه به دلايل ركود بازار خودرو در تابستان امسال اشاره كرد و گفت: علاوه بر عوامل كلان اقتصادي مانند كاهش قدرت خريد مردم، فضاي رواني ايجاد شده پس از توافق هسته اي باعث شده تا مردم منتظر كاهش قيمت خودروها باشند، در حالي كه قيمت خودرو تابع شرايط واقعي اقتصادي است و به صرف توافق سياسي محصولي كاهش قيمت نخواهد داشت.

معاون فروش ايران خودرو افزود: در صورتي مي توان قيمت خودرو را كاهش داد كه عوامل موثر بر قيمت تمام شده محصول مانند بهاي خريد مواد اوليه، دستمزد و حقوق، نرخ تسهيلات بانكي و … كاهش پيدا كند، در حالي كه ارزاني در هيچيك از اين عوامل روي نداده است.

افزایش کیفیت و تنوع محصولات

خان كرمي در ادامه به انتظار مردم براي ورود محصولات جديد نيز اشاره كرد و افزود: گروه صنعتي ايران خودرو دور تازه اي از همكاري هاي بين المللي را آغاز كرده و با جديت تمام به دنبال ايجاد تنوع در سبد محصولات خود است اما ورود و توليد محصولات مشترك با خودروسازان جهاني مستلزم فرآيندي است كه دوسال زمان لازم دارد و انتظار ورود خودروهاي جديد در دو ماه آينده دور از ذهن است.
وي افزود: تيراژ توليد در گروه صنعتي ايران خودرو به حد مطلوب رسيده و مديرعامل ارشد گروه برنامه و هدف اصلي ايران خودرو در سال 94 را افزايش كيفيت محصولات تعيين كرده به شكلي كه محصولات توليدي تا ده هزار كيلومتر نخست كاركرد، نياز به مراجعه به تعميرگاه يا نمايندگي هاي خدمات پس از فروش نداشته باشند.

فروش فوری محصولات ایران خودرو (شهریور 94)

ایران خودرو منتظر شریک اروپایی غیرفرانسوی است.

قیمت هایما اس 7 زیر 100 میلیون خواهد بود.

پنج خودروی جدید به ایران خودرو اضافه خواهد شد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی