پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایران_خودرو_خراسان

پنج خودروی جدید به ایران خودرو اضافه خواهد شد.

مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: طی پنج سال آینده پنج خودروی جدید به محصولات ایران خودروی خراسان اضافه خواهد شد. ایسنا: بیژن زاهدی‌فرد در نشست خبری که در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه ایران خودرو در شهرک صنعتی بینالود برگزار شد، درخصوص ظرفیت این کارخانه اظهار کرد: در سال گذشته پیش‌بینی تولید 92 هزار خودرو […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۴

مدیرعامل ایران خودرو خراسان گفت: طی پنج سال آینده پنج خودروی جدید به محصولات ایران خودروی خراسان اضافه خواهد شد.

ایسنا: بیژن زاهدی‌فرد در نشست خبری که در حاشیه بازدید خبرنگاران از کارخانه ایران خودرو در شهرک صنعتی بینالود برگزار شد، درخصوص ظرفیت این کارخانه اظهار کرد: در سال گذشته پیش‌بینی تولید 92 هزار خودرو در این مجموعه می‌شد، اما تا انتهای سال گذشته 100 هزار خودرو تولید شد که برنامه این شرکت برای سال‌جاری 120هزار خودرو است.

وی از تولید پنج خودروی جدید در کارخانه ایران خودروی خراسان طی پنج سال آینده خبر داد و گفت: این میزان تولید تا پنج سال آینده 50 درصد ظرفیت تولید کارخانه را شامل خواهد شد و از خودروهای جدید سالانه 10 تا 15 هزار دستگاه تولید خواهد شد.

زاهدی‌فرد با بیان اینکه برنامه‌ای برای سرمایه‌گذاری در زمینه افزایش ظرفیت نداریم، خاطرنشان کرد: هدف ما در آینده برنامه‌ریزی درخصوص توسعه محصولات خواهد بود.

معرفی هایما اس 7 و محصولات ایران خودرو در نمایشگاه مشهد

پژو 307 جای پژو 405 را می گیرد؟!

پیش فروش رنو کپچر 2016 + جدول (مرداد 94)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی