پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

2016-Renault-Captur_رنو_کپچر_2016

پیش فروش رنو کپچر 2016 + جدول (مرداد 94)

پیش فروش رنو کپچر 2016 با امکان انتخاب رنگ متنوع توسط ایران خودرو آغاز شد. بروز رسانی: فروش اقساطی رنو کپچر 2018 (فروردین 97) به گزارش ايكوپرس و به نقل از معاون بازاریابی و فروش، اين اقدام با توجه به استقبال خوب هم وطنان از محصول جديد ايران خودرو و با هدف تامین نیاز بازار […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

پیش فروش رنو کپچر 2016 با امکان انتخاب رنگ متنوع توسط ایران خودرو آغاز شد.

بروز رسانی:

فروش اقساطی رنو کپچر 2018 (فروردین 97)

به گزارش ايكوپرس و به نقل از معاون بازاریابی و فروش، اين اقدام با توجه به استقبال خوب هم وطنان از محصول جديد ايران خودرو و با هدف تامین نیاز بازار صورت مي گيرد و می تواند نیاز قشر جوان جامعه را به خودروی مطلوب خود که از فناوری روز اروپا بهره می برد، تامین کند.

مصطفی خان کرمی همچنین اظهار کرد; مدل این خودرو 2016 بوده و مشتریان می توانند رنگ هاي متنوع را بر اساس رنگ سقف و بدنه انتخاب كنند. مبلغ پيش پرداخت 650 ميليون ريال با سود مشاركت 18 درصد و  موعد تحويل بهمن ماه خواهد بود. سود مشارکت در صورت انصراف ۱۶ درصد سالیانه و حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواھد شد.

در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه) یک درصد ماھانه ( ۱۲ درصد سالیانه) پرداخت می شود. در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجھیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواھد شد.

وی افزود: زمان شروع طرح مذكور،  شنبه 24 مرداد است و هم وطنان با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو به نشانیikco.iranecar.com مي توانند  نسبت به ثبت نام و بهره مندی از مزایای این طرح اقدام كنند.

در شرایط پیش فروش عادی مبلغ مابه التفاوت، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و ھزینه ھای قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواھد رسید .

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۹۴/۰۵/۲۴ می باشد :

پیش_فروش_رنو_کپچر_2016_ایران خودرو_مرداد 94

دعوای خانوادگی/ مقایسه رنو کپچر و پژو 2008

نگاهی به تغییر و تحولات رنو کپچر 2018

با رنو کپچر بیشتر آشنا شوید + تست اختصاصی

 

قیمت خودرو کمتر نخواهد شد

موتور توربو شارژ ملی بر روی سمند سورن

ایجاد شرکت صادراتی قطعه توسط ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمود ازادی | 05/07/1395 در 20:46

    شرمنده ماشینتون 2016 هست نحوه فروشتون 1990

کیوسک مطبوعاتی