پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ورود گاو به نمایندگی مزدا (6)

ورود یک گاو به نمایندگی مزدا موجب خسارت چند هزار دلاری شد!

تا قبل از این شاید اخباری مبنی بر حادثه ورود یک خودرو به یک مغازه و یا نمایندگی را شنیده باشید. اما این بار یک گاو خشمگین به یکی از نمایندگی های مزدا وارد شده و خسارت 2 هزار دلاری به این نمایندگی وارد کرده است. قبلا خبری مبنی بر تصادف یک مرسدس بنز SLK […]

ارشیا
شنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

تا قبل از این شاید اخباری مبنی بر حادثه ورود یک خودرو به یک مغازه و یا نمایندگی را شنیده باشید. اما این بار یک گاو خشمگین به یکی از نمایندگی های مزدا وارد شده و خسارت 2 هزار دلاری به این نمایندگی وارد کرده است.

قبلا خبری مبنی بر تصادف یک مرسدس بنز SLK در نمایندگی تسلا منتشر شده بود که در نوع خود جالب بود. اما ورود یک گاو به نمایندگی مزدا در نوع خود بی نظیر است. اخیرا در نمایندگی Arnold Clark Stirling مزدا در اسکاتلند، یک گاو ناگهان به نمایندگی وارد شده و با خسارت زدن به خودروهای مزدا 2 و MX5، با شکستن درب شیشه ای از آنجا خارج شده.

ورود گاو به نمایندگی مزدا (5)

به گفته جیمز مرینز، رئیس نمایندگی: ما در نمایندگی بودیم که یکی از کارکنان به سمت من آمد و فریاد زد گاو گاو گاو!. چند ثانیه بعد گاو با شکستن درب وارد نمایندگی شد و هیچ راهی برای متوقف کردن آن وجود نداشت. چندی بعد گاو از نمایندگی خارج شد و پیش صاحبش برگشت. خوشبختانه صاحب این گاو سردرگم هزینه تمامی خسارت ها را بر عهده گرفته است.

ورود گاو به نمایندگی مزدا (4)

هم چنین صاحب گاو به منظوردلجویی رئیس نمایندگی را با یک نوشیدنی مهمان کرد. یکی از کارکنان نمایندگی هنگامی که گاو در نزدیکی یک دستگاه مزدا 2 بود از آن عکس گرفته بود که بسیار جالب است.

ورود گاو به نمایندگی مزدا (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نجات معجره آسا / پیرمرد 75 ساله به مدت 14 ساعت در کادیلاک خود محبوس شد!

تویوتا و تلاش برای جلوگیری از تصادفات طولی

خسارت توقف خودرو را چگونه دریافت کنیم

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی