مدیرعامل شرکت کارمانیا گفت: با وجود مشکلاتی که برای تامین قطعه به طورکلی برای صنعت خودرو بوجودآمده اما خودروهاي BYD در خدمات پس از فروش و قطعات يدكي مشكلي نخواهند داشت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ پويا سالاري مديرعامل شركت كارمانيا در نشست خبري با اصحاب رسانه ضمن اعلام اين خبر گفت: هر […]
به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛
پويا سالاري مديرعامل شركت كارمانيا در نشست خبري با اصحاب رسانه ضمن اعلام اين خبر گفت: هر چند در شرايط جنگ اقتصادي و تحريم قرار داريم اما شركت كارمانيا با پيش بيني صحيح اين شرايط از گذشته، اقدام به خريداري قطعات مورد نياز حتي تا يك سال و نيم آينده كرده است و از اين رو مشتريان اين شركت نبايد نگراني داشته باشند.
وي افزود: در حال حاضر مشغول تحويل خودرو و عمل به تعهدات خود هستيم و برای حسن انجام نعهد خود با وجود مشکلاتی که بوجود مده اما خودروها را با همان شرايط قبلي به مشتري تحويل ميدهيم حتي با اين كه مثلا خودروي اس ٦ تا ١٠٠ميليون تومان هم در بازار نسبت به قيمت كارخانه اختلاف قيمت دارد.
مديرعامل شركت كارمانيا در خصوص تاخيرهاي به وجود امده در عرضه اس ٦ گفت: واقعا مشکلاتی در تامين قطعات وجود دارد كه از دست خودروساز خارج است اما با اين حال پك هاي سي كي دي ما در حال رسيدن است و تلاش ميكنيم تعهدات را پاسخ بدهيم. ضمن اين كه خودروي اف ٣ هم دوباره به چرخه توليد باز گشته است و باوجود شرايط موجود پاسخ مناسب به مشتريان خواهيم داد.
سالاري در خصوص تاخيرهاي عرضه اس ٧ هم بیان کرد: واقعا در اين شرايط تامين قطعات كار سختي بود كه انجام شده است و حتي نمونه هاي آزمايشي هم به توليد رسيدند. سعي داريم در آينده تحويل اس ٧ را به روز كنيم. با توجه به تغييرات مداومي كه نرخ ارز دارد و نوسان بيش از ٥ درصد در هفته است، تا زمان ارسال دعوت نامه امكان تعيين قيمت وجود ندارد. با اين حال ما متعهد هستيم به رضايت مشتريان و مثل مدل اف ٣ كه به دليل اختلاف قيمت تسهيلات دريافت كرد، در اس ٧ هم تسهيلات را خواهيم داد.
مديرعامل شركت كارمانيا تصریح کرد: ما ارز دولتي يوان دريافت كرديم و براي هر يوان نيز نظارت وجود دارد.
وي افزود : در ماه قبل با سرمايه گذاري ٣٥٠ ميليارد ريالي خط رنگ ما ساخت و افتتاح شده است كه از اين پس رنگ هاي جديد را خواهيم داشت. حركت ما به سمت سقف توليد ١٠٠هزار دستگاه در سال ادامه دارد. و تا به امروز با اين شرايط سخت تعديل نيرو نداشتيم و آنهايي كه به دليل توليد نشدن اف ٣ شركت را ترك كردند در ماه هاي اينده به توليد بازخواهند گشت.
سالاری اظهار داشت: ما در حال افزايش عمق داخلسازي قطعات هستيم و حتي در خودروي اف ٣ تا ٦٠درصد جلو خواهيم رفت. در خودروي اس ٦ شيشه ها اگزوز و چند بخش ديگر داخلسازي شده است و سعي داريم به سمت داخلی سازي قطعاتي برويم كه با شرايط موجود توليد آنها در كشور ميسر باشد.
مديرعامل كارمانيا در پایان عنوان کرد:متاسفانه تعدد بخش نامه هاي صادره از سوي سازمان ها و ارگان هاي مربوطه اجازه ترسيم نقشه راه در شرايط فعلي را به بخش خصوصي نمي دهد. جالب انكه اين بخش نامه ها تفاوت هايي با هم دارند و اين تفاوت ها تلاطم هايي در روند حركت ايجاد مي كند.ضمن اين كه تا به امروز ما به عنوان بخش خصوصي كارافرين از همكاري در حوزه حمل و نقل مثل كشتي راني رضايت نداريم ولي دست از تلاش نكشيديم و حتي حمل و نقل ريلي هم يكي از پيشنهادات است كه گران درمي ايد وي در پايان گفت: ما تعهدات خود به مشتريان را در نظر داريم و همواره در بدترين شرايط هم سعي دارين پاسخگوي مشتريان باشيم
با سلام
اظهار رضایت از نحوه برخورد ، حوصله ، سعه صدر و تکریم ارباب رجوع توسط پرسنل دفتر مرکزی شرکت کارمانیا در تهران
سلام
متاسفانه خودرو. Byd S6 داریم و توی جاده چپ شد و خسارت دید ، ما دادیم یه صافکار توی شهر ، نیاز به قطعه پیدا کردیم که هیچکدوم از نمایندگان این شرکت توی ایران حاضر نشدن به ما قطعه بدن گفتن نباید میدادید بیرون …. گفتیم ما از کجا اطلاع داشتیم …. و اینجوریه که الان دوماه ماشین ما خوابه و درگیر قطعه که هنوزم پیدا نشده