پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان ماکسیما (1)

نیسان ماکسیما جدید در نمایشگاه لس آنجلس معرفی می شود

کمپانی نیسان اخیرا اعلام کرده که نسخه فیس لیفت ماکسیما، ماه آینده در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش در خواهد آمد. این خودرو فیس لیفتی از نسل هستم ماکسیماست که ماه آینده در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش در خواهد آمد. با وجود اینکه فروش خودروهای سدان 4 در با کاهش چشمگیری مواجه شده، اما […]

ارشیا
سه شنبه - ۱ آبان ۱۳۹۷

کمپانی نیسان اخیرا اعلام کرده که نسخه فیس لیفت ماکسیما، ماه آینده در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش در خواهد آمد. این خودرو فیس لیفتی از نسل هستم ماکسیماست که ماه آینده در نمایشگاه لس آنجلس به نمایش در خواهد آمد.

نیسان ماکسیما (8)

با وجود اینکه فروش خودروهای سدان 4 در با کاهش چشمگیری مواجه شده، اما تعداد اندکی از کمپانی های خودروسازی همچنان خودروهای سدان را در سبد محصولات خود نگه داشته اند. به تازگی یک عکس از نیسان ماکسیما جدید منتشر شده که نشان می دهد این خودرو دستخوش تغییرات جزئی شده است. چراغ های جلو اکنون شباهت زیادی به نمونه آلتیما دارند. جلوپنجره هم کمی کشیده تر شده تا نمونه فیس لیفت، ظاهر جذاب تری نسبت به نمونه قبلی داشته باشد.

نیسان ماکسیما 1

کمپانی نیسان هنوز هیچ اطلاعات فنی ای را از ماکسیما جدید منتشر نکرده اما نسل هستم از این خودرو از موتور 3.5 لیتری 6 سیلند با 300 اسب بخار قدرت بهره می برد. انتقال قدرت به چرخ های جلو انجام می شود و گیرباکس از نوع CVT اتوماتیک است. این خودرو از سیستم های کمک راننده همچون مانیتورینگ نقطه کور، هشدار ترافیک، کروز کنترل هوشمند و سیستم کاهش سرعت در ترافیک بهره می برد. نمایشگاه لس آنجلس در هفته آخر نوامبر برگزار می شود و خودروهایی همچون پورشه 911 و شورولت کوروت در آن رونمایی خواهند شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش دوم

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

نیسان 400Z جانشینی برای 370Z خواهد بود

قدرتمند ترین نیسان GT-R جهان / 3500 اسب بخار!؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی