پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رحمانی ویر صنعت

وزیر پیشنهادی گزینه مناسب برای تصدی وزارت صمت است

سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات اظهار داشت : بی تردید دکتر رحمانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت ، می تواند نقش موثری را برای حوزه تولید و صنعت کشور داشته با قبول این مسئولیت نقش آفرینی خوبی در وزارت مهم صمت خواهد داشت. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۷

سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات اظهار داشت : بی تردید دکتر رحمانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت ، می تواند نقش موثری را برای حوزه تولید و صنعت کشور داشته با قبول این مسئولیت نقش آفرینی خوبی در وزارت مهم صمت خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات اظهار داشت : بی تردید دکتر رحمانی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت صمت ، می تواند نقش موثری را برای حوزه تولید و صنعت کشور داشته با قبول این مسئولیت نقش آفرینی خوبی در وزارت مهم صمت خواهد داشت.

سید مهدی کاظمی افزود : زمانی که ” دکتر رحمانی ” وزیر پیشنهادی وزارت صمت در ادوار گذشته مجلس ریاست کمیسیون صنایع را بر عهده داشت به مسائل و مشکلات اتحادیه ها و صنوف از جمله صنف قطعات یدکی خودرو نگاه ویژه ای داشت و نظرات کارشناسی ایشان در نشستی که با اعضای اتحادیه قطعات یدکی داشتند نشان از آشنایی و اطلاع وی از فعالیت و مشکلات این صنف بود.

وی تصریح کرد : وزیر صنعت ، معدن و تجارت باید دیدگاه وسیعی بر تمامی صنوف و اتحادیه ها داشته باشد و از آنجا که صنف قطعات یدکی دومین صنف مهم و بزرگ و مورد توجه و نیاز بازار است از این رو انتظار می رود در صورتی که ” دکتر رحمانی ” تصدی پست وزارت صمت را بر عهده گرفت بر این صنف همچون گذشته توجه خاصی داشته باشد و مطمئنا با توجه به آشنایی که از ایشان وجود دارد با طرح مسائل و مشکلات راهکارهای خوبی را برای رفع معضلات و موانع موجود ارائه خواهند کرد.

سخنگوی اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین آلات در ادامه با اشاره به انتظارت این صنف از وزیر پیشنهادی وزارت صمت گفت : امروز صنف قطعات یدکی از کمبود ، رکود و گرانی رنج می برد و انتظار می رود که در صورت رای اعتماد مجلس ، تعامل بهتری با صنوف داشته و با کمک کارشناسان اتحادیه قطعات یدکی در جهت رفع مشکلات و کاستی ها در این بخش تصمیمات مهمی را اتخاذ نمایند که به طور قطع موفقیتی برای تولید و صنعت و وزارت صمت خواهد بود.

کاظمی در پایان تاکید کرد : امید است با حضور دکتر رحمانی در پست وزیر صمت ، تنش و اضطراب هایی که در صنوف قطعات یدکی ایجاد شده با تصمیمات موثر وی مرتفع شود.

رحمانی وزیر صنعت می شود؟ / گزینه های پیشنهادی روحانی برای 4 وزارتخانه

ارسال طرح استیضاح وزیر صنعت به هیئت رئیسه مجلس

وزیر صنعت استعفا داد!+تکذیبیه

وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای داخلی باشد

وزیر صنعت منکر احتکار خودرو شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی