پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد ماستنگ (3)

تیزر تبلیغاتی فورد ماستنگ جدید به علتی عجیب ممنوع شد!

یک اتفاق جالب و باورنکردنی. کمیته استانداردهای تبلیغاتی انگلستان در آخرین تصمیم خود، تیزر تبلیغاتی فورد ماستنگ 2019 را ممنوع اعلام کرده است. دلیل این تصمیم تشویق این تیزر تبلیغاتی به رانندگی خطرناک است. انگلیسی ها معتقدند که کمپانی فورد در این تیزر مردم را به رانندگی خطرناک تشویق کرده. ویدیوی تبلیغات جالب را اینجا […]

ارشیا
یکشنبه - ۶ آبان ۱۳۹۷

یک اتفاق جالب و باورنکردنی. کمیته استانداردهای تبلیغاتی انگلستان در آخرین تصمیم خود، تیزر تبلیغاتی فورد ماستنگ 2019 را ممنوع اعلام کرده است. دلیل این تصمیم تشویق این تیزر تبلیغاتی به رانندگی خطرناک است. انگلیسی ها معتقدند که کمپانی فورد در این تیزر مردم را به رانندگی خطرناک تشویق کرده.

ویدیوی تبلیغات جالب را اینجا ببینید!

اگر کمی منصفانه به قضیه نگاه کنیم، واقعا اینطور ها هم که انگلیسی ها می گویند نیست. در این تیزر در ابتدا تعدادی از کارمندان یک اداره نشان داده می شوند که درگیر روزمرگی خود هستند. سپس خشم آنها از این روزمرگی نشان داده می شود و در آخر یک فورد ماستنگ از پارکینگ بیرون می آید.

فورد ماستنگ (5)

کمپانی فورد در جواب به این اقدام اعلام کرده که آنها قصد دارند نا امیدی از روزمرگی را پنهان کنند و اجازه ندهند مردم به سراغ مدل جدید فورد ماستنگ بروند. هم چنین در آخر این تبلیغ جمله ای با مضمون آرام نروید در تصویر نمایش داده می شود. کمیته استانداردهای تبلیغات معتقد است که در این تیزر از رانندگی به عنوان وسیله ای برای خالی کردن خشم شخصیت ها استفاده می شود. اما اگر با نگاهی منصفانه به این تیزر نگاه کنیم، فورد ماستنگ حاضر در این فیلم با سرعتی نزدیک به 15 مایل حرکت می کند. مسئولین کمپانی فورد بر این عقیده هستند که آنها هیچ گاه قصدی برای تبلیغ رانندگی خطرناک نداشته است. هم چنین آنها اعلام کرده اند که در آینده دیگر از این تبلیغ استفاده نخواهند کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی خودرو مسابقه ای جدید کن بلاک ، این بار عجیب تر از همیشه!

نوآوری فورد در استفاده از ماده ای جادویی برای کاهش صدا خودروها!

350 نمونه دیگر از فورد جی تی ساخته خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی