پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 315 اسپرت اکسلنت

شرایط فروش ام وی ام 315 با قیمت جدید آغاز شد

در شرایطی که خبری از شرایط فروش محصولات پرطرفدار خودروسازان نیست و در صورت اجرای شرایط فروش نیز خودروها با با تحویل بلند مدت عرضه می شوند، مدیران خودرو به تازگی طرح فروش هاچ بک پرطرفدار خود، یعنی ام وی ام 315 را در تیپ اسپرت اکسلنت به صورت اعتباری آغاز کرده است. در این […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۷

در شرایطی که خبری از شرایط فروش محصولات پرطرفدار خودروسازان نیست و در صورت اجرای شرایط فروش نیز خودروها با با تحویل بلند مدت عرضه می شوند، مدیران خودرو به تازگی طرح فروش هاچ بک پرطرفدار خود، یعنی ام وی ام 315 را در تیپ اسپرت اکسلنت به صورت اعتباری آغاز کرده است.

در این طرح فروش مشتریان می توانند حداکثر از ۵۰% تسهیلات استفاده کنند و حداقل پیش پرداخت ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. آن دسته از مشتریانی که از این طرح فروش برای خریداری ام وی ام ۳۱۵ استفاده کنند، می توانند طبق جدول زیر به صورت یک تا سه سال اقساط خود را پرداخت نمایند.

بر اساس اعلام نمایندگی های مدیران خودرو، در طرح فروش اعتباری جدید این شرکت، بهای ام وی ام ۳۱۵h اسپرت اکلسنت ۹۳ میلیون تومان لحاظ می شود. این عدد نشان می دهد که مدیران خودرو قیمت این هاچبک چینی را افزایش داده است. زیرا بر اساس بخشنامه های قبلی، قیمت ام وی ام 315 فول آپشن ۸۹ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان اعلام می شد.

ام وی ام ۳۱۵ به عنوان یکی از پرفروشترین هاچبک های چینی در بازار ایران شناخته می شود که توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود بکشاند. سال گذشته شرکت مدیران خودرو تا حدی ۳۱۵h را به روزتر کرد و برخی امکانات جدید مانند ساب ووفر، مانیتور و… را به این خودرو اضافه نمود.

شرایط فروش ام وی ام 315 (ابان 97)

بررسی فنی ام وی ام 315 / در جست و جوی تنوع

شاخصه های برتری ام وی ام 315 نسبت به رقبا

تایید ایمنی MVM 315 در ایران و اسپانیا

مدیران خودرو شرایط پیش فروش نقدی محصولات ام وی ام را اعلام کرد

کارمانیا پیش فروش محصولات خود را آغاز کرد/ پیش فروش بی وای دی S6 و F3 (آبان 97)

پیش فروش جک S5 و S3 ویژه آبان ماه 97 + جزییات

6 عضو خانواده پراید در شرایط فروش سایپا + جزییات

کرمان موتور پیش فروش جک S3 را تمدید کرد (موعد تحویل بهمن 97)

پیش فروش چری تیگو7 با قیمت قطعی

افزایش قیمت خودرو قطعی است

محصول جدید مدیران خودرو در راه است/ ام وی ام X55 چه مشخصاتی دارد؟

هویت کراس اوور استتاری مشخص شد/ ام وی ام X55 در راه بازار ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی