40 سال با ستاره باواریا احتمالا وقتی در سال 1975 دست پخت Paul Bracq وClaus Luthe در ورزشگاه المپیک مونیخ پیش چشم علاقه مندان قرار گرفت، حتی طراحان این خودرو نیز تصور می کردند 40 سال بعد در جای جای جهان برای پایان چهارمین دهه از زندگی سری 3 طرفدارانش جشن بگیرند. جمعه گذشته، در […]
احتمالا وقتی در سال 1975 دست پخت Paul Bracq وClaus Luthe در ورزشگاه المپیک مونیخ پیش چشم علاقه مندان قرار گرفت، حتی طراحان این خودرو نیز تصور می کردند 40 سال بعد در جای جای جهان برای پایان چهارمین دهه از زندگی سری 3 طرفدارانش جشن بگیرند. جمعه گذشته، در محل شرکت پرشیا خودرو نماینده کمپانی BMW در کشور به همت کلوپ رسمی BMW ( از زیرمجموعه های کمیته کلاسیک فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی ایران) جشنی برگزار شد. در این مراسم که با حضور چشم گیر علاقه مندان و مالکین BMW در محل شرکت پرشیا خودرو برگزار شد، حدود 100 دستگاه از انواع BMW شرکت داشتند.
محمد بردیده مدیر کلوپ BMW در ایران در خصوص این رویداد به جوان خودرو گفت: رسالت ما برگزاری جشنی برای علاقه مندان به ایران برند و بخصوص سری 3 بود تا دیتمان را به این خودروی دوست داشتنی ادا کنیم.من به شخصه از اسپانسر این برنامه شرکت محترم پرشیا خودرو تشکر می کنم. بردیده اضافه کرد: انشالله در اواخر سال جاری جشن 100 سالگی کمپانی BMW را نیز برگزار خواهیم کرد. رسام بدیعی مدیر بازاریابی پرشیا خودرو نیز درباره جشن 40 سالگی سری 3 در گفت و گویی کوتاه به جوان خودرو گفت: با توجه به تغییرات مدیریتی که در شرکت رخ داده است، پرشیا خودرو در خصوص برند BMW خودش را مسئول می داند و به همین دلیل در آینده نیز حامی چنین رویدادهایی خواهد بود. بدیعی ادامه داد: خوشبختانه جوی بسیار صمیمی در این برنامه حکم فرما بود و علاقه مندان از هر طیف و سن و سالی در جشن حضور داشتند که نشان از محبوبت برند BMW در ایران دارد. از گوشه و کنار شنیده می شود در آینده نزدیک پرشیا خودرو قصد دارد یک سری دیگر را ، به سبد فروشش اضافه کند.
دیدگاه خود را بنویسید