پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سئات لئون (2)

نسل جدید سئات لئون شکار شد

نسل دوم سئات لئون که در سال 2012 بر پایه پلت فرم MBQ فولکس واگن ساخته شده بود آخرین نفس های خود را می کشد. طبق جدیدترین عکس های منتشر شده، نسل جدید سئات لئون در راه است. قبل تر اسپای شات های نامفهومی از این خودرو منتشر شده بود اما اکنون ظاهر این خودرو […]

ارشیا
دوشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۷

نسل دوم سئات لئون که در سال 2012 بر پایه پلت فرم MBQ فولکس واگن ساخته شده بود آخرین نفس های خود را می کشد. طبق جدیدترین عکس های منتشر شده، نسل جدید سئات لئون در راه است. قبل تر اسپای شات های نامفهومی از این خودرو منتشر شده بود اما اکنون ظاهر این خودرو تا حد زیادی قابل تشخیص است.

سئات لئون (4)

با دیدن عکس های جاسوسی جدید می توانیم بگوییم که ظاهر کلی لئون جدید تقریبا بدون تغییر باقی مانده است. اما چهره خودرو کمی تهاجمی تر خواهد بود. در واقع سئات لئون جدید کمی از مدل قبلی بلند تر خواهد بود. ویل بیس خودرو کمی بزرگتر شده که این مسئله به افزایش فضای سرنشینان کمک خواهد کرد. کمپانی سئات قبل تر تولید مدل 3 در این خودرو را متوقف کرده بود.

سئات لئون (5)

با معرفی نسل جدید این خودرو می توانیم مدل های واگن و 5 در هاچ بک را انتظار داشته باشیم. بنابر سخنان منابع نزدیک به کمپانی، نمونه کراس اوور از لئون هم پس از معرفی نسل جدید ساخته خواهد شد. هنوز اطلاعات دقیقی از لیست پیشرانه های در نظر گرفته شده برای این خودرو در دسترس نیست. اما چیزی که مشخص است اضافه شدن یک نمونه هیبریدی به سبد محصولات سئات لئون است که این خودرو را به اولین خودرو هیبرید شده تاریخ کمپانی تبدیل خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

چهره شلبی GT500 جدید لو رفت!

دلایلی مبنی بر معرفی جانشینی برای لکسوس LFA

نسل جدید سانگ یانگ کوراندو شکار شد

لامبورگینی هوراکان اسپایدر فیس لیفت شکار شد

نسل جدید پورشه 911 توربو کانورتیبل شکار شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی