پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس LFA (2)

دلایلی مبنی بر معرفی جانشینی برای لکسوس LFA

در سال 2012 با پایان تولید نمونه LFA، بسیاری در این فکر بودند که لکسوس چه جایگزینی را برای LFA بر می گزیند. 6 سال بعد هنوز خبری از جانشین LFA نیست اما شواهد جدید نشان می دهد که احتمال معرفی جانشینی برای این سوپر اسپرت پر رنگ تر شده است. اخیرا یک نمونه لکسوس […]

ارشیا
شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

در سال 2012 با پایان تولید نمونه LFA، بسیاری در این فکر بودند که لکسوس چه جایگزینی را برای LFA بر می گزیند. 6 سال بعد هنوز خبری از جانشین LFA نیست اما شواهد جدید نشان می دهد که احتمال معرفی جانشینی برای این سوپر اسپرت پر رنگ تر شده است. اخیرا یک نمونه لکسوس LFA با پوششی مخصوص در پیست نوربرگ رینگ دیده شده که شایعاتی را مبنی بر معرفی نمونه ای جدید بوجود آورده است.

لکسوس LFA (1)

خودرویی که در پیست نوربرگ رینگ دیده شده تقریبا همان LFA ساخته شده چند سال قبل است. اما اگر نگاهی موشکافانه به این خودرو بیاندازیم، متوجه گلگیر عقب های پهن تر می شویم. این موضوع می تواند دلیلی بر تست کردن نمونه ای جدید از LFA، به منظور الهام گیری برای ساخت جانشینی جدید برای این خودرو باشد. رنگ و مشخصات این خودرو تقریبا با LFA پکیج نوربرگ رینگ یکسان است.

لکسوس LFA (5)

بر طبق شایعات منتشر شده، جانشین LFA می تواند تا سال 2019 در نمایشگاه توکیو معرفی شود. قدرت نمونه جدید نزدیک به 800 اسب بخار خواهد بود که نسبت به قدرت 553 اسب بخاری بسیار ارتقا یافته است. هم چنین طبق شایعات، لکسوس مشغول تست و بررسی نمونه F از خودرو LC است که بیش از 620 اسب بخار قدرت خواهد داشت. شاید لکسوس LC F بتواند بصورت موقتی پرچم دار لکسوس باشد، اما با معرفی LFA جدید همه چیز تغییر خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی فنی لکسوس IS دست دوم/ نئو کلاسیک!

لکسوس LC F شکار شد / اسپای شات های جدید از نمونه LC F

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی