پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو در آبان ماه 97 اعلام شد

طبق جدیدترین لیست قیمت محصولات ایران خودرو که از طرف واحد فروش و بازاریابی این خودروساز اعلام شده، محصولات ایران خودرو در آبان ماه 97 همچنان بدون افزایش قیمت باقی مانده اند و با این شرایط مشتریانی که موعد تحویل خودروشان آبان ماه 97 اعلام شده است، می توانند با همین قیمت های اعلام شده […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

طبق جدیدترین لیست قیمت محصولات ایران خودرو که از طرف واحد فروش و بازاریابی این خودروساز اعلام شده، محصولات ایران خودرو در آبان ماه 97 همچنان بدون افزایش قیمت باقی مانده اند و با این شرایط مشتریانی که موعد تحویل خودروشان آبان ماه 97 اعلام شده است، می توانند با همین قیمت های اعلام شده که شمابه قبل است فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی فهرست رسمی قیمت محصولات خود را برای آبان ۱۳۹۷ منتشر کرده است. طبق این فهرست قیمت، نامی از خودروهای رنو، ایکاپ (پژو ۲۰۰۸، ۵۰۸ و ۳۰۱) و سوزوکی دیده نمی شود.

اما نکته قابل توجه اینجاست که فرایند تحویل خودرو از جانب ایران خودرو همچنان کند انجام می شود و بعد از ماه ها تاخیر، بسیاری از مشتریان این شرکت به خودروهای خود نرسیده اند. همچنین با اینکه چند ماهی است تولید پژو ۲۰۷i صندوقدار، رنو تندر۹۰ پلاس، سوزوکی گرندویتارا و پژو ۲۰۰۸ انجام می شود، اما ایران خودرو ترجیح می دهد که فعلا قیمتی را برای این محصولاتش اعلام نکند. برای همین برخی احتمال می دهند که فرایند تحویل این سه خودرو در ماه جاری با مشکلاتی مشابه به ماه های گذشته ادامه داشته باشد.

 

قیمت محصولات ایران خودرو-آبان 97

رفت و آمدهای وزارت صنعت، پروسه اعلام قیمت جدید خودروهای داخلی را طولانی کرد

افزایش منطقی قیمت خودرو توسط خودروسازان، تنها راه حذف دلال‌ها/ چرا قیمت گذاری در حاشیه بازار بهتر است؟

شرایط پیش فروش جیلی GC6 اکسلنت با موعد تحویل اسفند 97 اعلام شد

شرایط فروش ام وی ام 315 با قیمت جدید آغاز شد

کارمانیا پیش فروش محصولات خود را آغاز کرد/ پیش فروش بی وای دی S6 و F3 (آبان 97)

پیش فروش جک S5 و S3 ویژه آبان ماه 97 + جزییات

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی