پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 نسل جدید (7)

نسل جدید پورشه 911، تحت شدیدترین تست های آب و هوایی

نسل جدید پورشه 911 تا چندی دیگر در نمایشگاه لس آنجلس معرفی خواهد شد تا ستاره نمایشگاه باشد. اکنون خبر می رسد که کمپانی پورشه 3 هفته آخر مانده تا معرفی رسمی این خودرو را به انجام تست های آب و هوایی اختصاص خواهد داد. به گفته کمپانی پورشه تست های فنی مختلف انجام شده […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

نسل جدید پورشه 911 تا چندی دیگر در نمایشگاه لس آنجلس معرفی خواهد شد تا ستاره نمایشگاه باشد. اکنون خبر می رسد که کمپانی پورشه 3 هفته آخر مانده تا معرفی رسمی این خودرو را به انجام تست های آب و هوایی اختصاص خواهد داد.

به گفته کمپانی پورشه تست های فنی مختلف انجام شده بر روی این خودرو در دامنه آب و هوایی با اختلاف 85 درجه سانتی گراد انجام می شود. این کمپانی قصد دارد تا اطمینان حاصل کند که 911 جدید تنها یک خودرو اسپرت نمایشی نخواهد بود و در مناطق مختلف با اقلیم متفاوت عملکرد مناسبی خواهد داشت.

پورشه 911 نسل جدید (5)

به گفته Andreas Pröbstle، مدیر پروژه 911 : علاوه بر قدرت فوق العاده این خودرو، عملکرد مناسب آن در مصارف شهری 911 را در کلاس متفاوتی نسبت به رقبایش قرار داده است. به همین خاطر ما تمامی تست ها را در شرایط مختلف آب و هوایی انجام دادیم تا از عملکرد مناسب خودرو مطمئن شویم.

پورشه 911 نسل جدید (4)

تمامی اجزای قوای متحرکه، سوخت و مایعات، نمایشگرها و سیستم فنی باید به درستی کار کنند تا ما هم بتوانیم اطمینان حاصل کنیم که این خودرو در شرایط مختلف آب و هوایی بدون مشکل خواهد بود. علاوه بر این نسل جدید پورشه 911 در چند ماه گذشته بارها و بارها در پیست نوربرگ رینگ در حالی که با حداکثر توان تست می شده، دیده شده است. چندی پیش این خودرو در پیست ناردو ایتالیا هم دیده شده بود.

پورشه 911 نسل جدید (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

پورشه 959 رکورد گران ترین خودرو رالی را شکست

پورشه 993 معروف با قیمتی باور نکردنی به فروش رسید

پورشه 919 افسانه ای به موزه کمپانی منتقل شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی