پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

X3 X5 ب ام و (5)

ب ام و مدل های پلاگین هیبریدی X3 و X5 را معرفی خواهد کرد

هر دو مدل X3 و X5 از محصولات پر طرفدار و پر فروش ب ام و هستند. از زمانی که کمپانی ب ام و نسل جدید شاسی بلند های SAV خود را معرفی کرده است، نمونه X3 جدید به میزان 60 درصد افزایش فروش نسبت به نسل قبلی خود داشته است. نبود مدل های پلاگین […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

هر دو مدل X3 و X5 از محصولات پر طرفدار و پر فروش ب ام و هستند. از زمانی که کمپانی ب ام و نسل جدید شاسی بلند های SAV خود را معرفی کرده است، نمونه X3 جدید به میزان 60 درصد افزایش فروش نسبت به نسل قبلی خود داشته است. نبود مدل های پلاگین هیبریدی از این دو مدل، ب ام و را وادار کرده که نمونه های هیبریدی آنها را هم معرفی کند.

اقای هارالد کروگر اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرد که کمپانی ب ام و قصد دارد مدل هیبریدی X3 را در سال آینده معرفی کند. مدل هیبریدی X5 هم تا سال 2020 وارد بازار خواهد شد. این کمپانی قصد دارد تا چند سال آینده تمام محصولات خود را به صورت هیبریدی یا الکتریکی بسازد.

X3 X5 ب ام و (3)

بنابراین X3 از یک موتور 2 لیتری توربو 4 سیلندر با یک موتور الکتریکی بهره می برد که در مجموع 275 اسب بخار قدرت تولید می کند و با موتور برقی خود 37 مایل مسافت را طی می کند. علاوه بر این کمپانی ب ام و با معرفی نمونه 330e توانسته به رکورد مصرف سوخت 1.7 لیتر در 100 کیلومتر برسد. این عدد برای ب ام و x3 به 3.4 لیتر در 100 کیلومتر خواهد رسید. نمونه X5 هم با بهره گیری از موتور 3 لیتری 6 سیلندر و یک موتور برقی بین گیرباکس و موتور در مجموع 388 اسب بخار و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

X3 X5 ب ام و (4)

این خودرو 0 تا 100 ای 5.6 ثانیه ای خواهد داشت که با وجود وزن بالای این SUV بسیار مناسب است. کمپانی ب ام و روند الکتریکی کردن خودروهای خود را در آینده با سرعت بیشتری دنبال خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آلپینا به دنبال معرفی قوی ترین شاسی بلند دیزلی دنیا

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

ب ام و M8 Competition در راه است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی