پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز AMG GT Clubsport (2)

مرسدس بنز AMG GT Clubsport در پیست نوربرگ رینگ شکار شد

مرسدس بنز AMG GT R هم اکنون به عنوان پرچم دار خودروهای اسپرت این کمپانی شناخته می شود. اما چندی پیش اعلام شد که نمونه Clubsport این خودرو هم در آینده ای نزدیک ساخته می شود. با اینکه همه منتظر نمونه Black Series هستند و حتی برخی از سایت ها هم به اشتباه این نمونه […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

مرسدس بنز AMG GT R هم اکنون به عنوان پرچم دار خودروهای اسپرت این کمپانی شناخته می شود. اما چندی پیش اعلام شد که نمونه Clubsport این خودرو هم در آینده ای نزدیک ساخته می شود. با اینکه همه منتظر نمونه Black Series هستند و حتی برخی از سایت ها هم به اشتباه این نمونه را به عنوان Black Series معرفی کرده اند، اما اکنون نمونه Clubsport در حال غرش در پیست نوربرگ رینگ دیده شده است.

مرسدس بنز AMG GT Clubsport (3)

همانند نمونه SLS Black Series، نمونه AMG GT Black Series هم در اواخر پروسه تولید خانواده GT معرفی خواهد شد. نمونه AMG GT R با موتور بای توربو 4 لیتری 8 سیلندر خود، 577 اسب بخار قدرت تولید می کند. اما خبرها حاکی از آن است که نمونه Clubsport از AMG GT R سبک تر خواهد بود. در عکس های جاسوسی منتشر شده از این خودرو، دیسک ترمزهای گداخته شده دیده می شود که نشان می دهد کمپانی مرسدس بنز شدیدا مشغول بررسی توانایی های این خودرو است.

مرسدس بنز AMG GT Clubsport (4)

شکل کلی بدنه همانند نمونه GT R است. اما با کمی دقت می توان متوجه تغییراتی همچون خروجی اگزوز های جدید، بادشکن های روی گلگیر و اسپلیتر جلو عریض تر شد.. سورپرایز کننده خواهد بود اگرکمپانی مرسدس بنز بخواهد موتوری به جز موتور 4 لیتری 8 سیلندر بای توربو را برای این خودرو در نظر بگیرد. وزن این خودرو هم با توجه به تغییرات انجام گرفته در کابین، از وزن 1650 کیلوگرمی AMG GT R کمتر خواهد بود.

مرسدس بنز AMG GT Clubsport (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز CLA 2020 شکار شد

مرسدس بنز کلاس E جدید شکار شد

گرانی عجیب گیربکس فورد جی تی نسبت به AMG GT با وجود یکسان بودن گیربکس ها!

مرسدس بنز کلاس S با تکنولوژی خودران مرحله 3 در سال 2020 معرفی می شود

چهره شلبی GT500 جدید لو رفت!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی