پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزدا 3 2020 (4)

مزدا 3 جدید چند هفته قبل از معرفی رسمی شکار شد

مزدا 3 قرار است به صورت رسمی، چند هفته دیگر در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شود. این خودرو هاچبک-فستبک اخیرا با پوششی مخصوص در خیابان ها دیده شده. اما شکل کلی بدنه نشان می دهد که مزدا 3 جدید بر اساس کانسپت Kai ساخته شده است. با اینکه بدنه این خودرو کاملا با پوششی مخصوص […]

ارشیا
پنجشنبه - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

مزدا 3 قرار است به صورت رسمی، چند هفته دیگر در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شود. این خودرو هاچبک-فستبک اخیرا با پوششی مخصوص در خیابان ها دیده شده. اما شکل کلی بدنه نشان می دهد که مزدا 3 جدید بر اساس کانسپت Kai ساخته شده است.

با اینکه بدنه این خودرو کاملا با پوششی مخصوص پوشانده شده است، اما خطوط برآمده و جذاب بر روی کاپوت قابل مشاهده است. همانند کانسپت کای، این خودرو هم از یک کاپوت شیب دار. چراغ های جلو هم همانند دو ابروی کشیده طراحی شده اند و اکنون ظاهر اسپرت تری به ماشین بخشیده اند.

مزدا 3 2020 (2)

شیب کاپوت، بر روی سقف هم امتداد پیدا کرده و نهایتا به صندوق عقب می رسد. طبق عکس های منتشر شده، قسمت عقبی خودرو بسیار جادار است و صندوق بار آن فضای مناسبی را ارائه می دهد. اما در فضای داخلی، برعکس طراحی پر زرق و برق بیرون، با یک کابین بسیار ساده و در عین حال شیک مواجهیم.

مزدا 3 2020 (7)

ظاهر کلاسیک عقربه ها حفظ شده است و بر عکس کمپانی هایی همچون بنز و ب ام و،دز سراسر اتاق با صفحه نمایش های مختلف روبرو نیستیم تا سرمان گیج برود. فرمان 3 شاخه ظاهر اسپرتی دارد و ما را به یاد فرمان های خودروهای پورشه می اندازد. در قسمت میانی داشبورد از یک صفحه نمایش کوچک استفاده شده تا فضای کابین خیلی هم قدیمی به نظر نیاید. مشخص نیست، شاید هم مزدا در تریم های بالاتر این خودرو آپشن نمایشگرهای بزرگتر را هم عرضه کرد.

مزدا 3 2020 (5)

به گفته کمپانی، مزدا 3 جدید از جدیدترین موتور کمپانی با نام  Skyactiv-X بهره می برد. در این موتور پیشرفته، همانند برخی موتورهای دیزلی دیگری نیازی به وجود شمع نیست و فرآیند احتراق به کمک تراکم انجام می گیرد.

مزدا 3 2020 (6)

این موتور جدید بسیار کم مصرف است و آلایندگی پایینی دارد. مزدا هنوز اطلاعاتی را از قدرت پیشرانه منتشر نکرده اما قبل تر اعلام شده بود که این موتور 4 سیلندر 2 لیتری سوپرشارژ، 187 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. میزان مصرف سوخت این موتور در مصارف شهری 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر و در مصارف جاده ای 5.9 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ورود یک گاو به نمایندگی مزدا موجب خسارت چند هزار دلاری شد!

مزدای پر افتخار به فروش می رود

مرسدس بنز CLA 2020 شکار شد

چهره شلبی GT500 جدید لو رفت!

نسل جدید پورشه 911 توربو کانورتیبل شکار شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی