پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو7

چری تیگو7 با آپشن های جدید و قیمت بالاتر به بازار می آید

مدتی است که به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات پیش پای خودروسازان، عرضه چری تیگو7 به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات مدیران خودرو متوقف شده است. این اتفاق در مقابل  تقاضای فراوان این خودرو، باعث شد اختلاف قیمتی چشمگیر در بازار پیدا کند. اینطور که پیداست، عرضه چری تیگو7 قرار است با امکاناتی جدید […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۶ آبان ۱۳۹۷

مدتی است که به دلیل نوسانات ارزی و مشکلات پیش پای خودروسازان، عرضه چری تیگو7 به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات مدیران خودرو متوقف شده است. این اتفاق در مقابل  تقاضای فراوان این خودرو، باعث شد اختلاف قیمتی چشمگیر در بازار پیدا کند. اینطور که پیداست، عرضه چری تیگو7 قرار است با امکاناتی جدید و مقداری افزایش قیمت، دوباره از سر گرفته شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

مدتی است که در تب و تاب افزایش قیمت خودرو، عرضه توسط خودروسازان محدود شده و خودروهای داخلی با افزایش قیمت چشمگیری روبرو شده اند. از سوی دیگر با ممنوع شدن واردات خودرو و افزایش قیمت ارز و در پی آن جهش قیمت خودروهای وارداتی، تنها گزینه های صفر کیلومتر پیش در رنج قیمت کمتر از 300 میلیون تومان، خودروهای چینی لوکسی مثل چری تیگو7 هستند که هم از نظر فنی، هم از نظر طراحی و هم از نظر تنوع امکانات، حرف های زیادی برای گفتن دارند و می توانند جای خالی وارداتی های 500،600 میلیونی را در بازار فعلی پر کنند.

همراه با موج افزایش قیمت خودروهای داخلی، مدیران خودرو نیز تصمیم به افزایش قیمت چری تیگو7 دارد. این خودرو نیز به دلیل محدود شدن عرضه نسبت به تقاضاف رشد قیمت چشمگیری در بازار تجربه کرده است. افزایش قیمت توسط مدیران خودرو و عرضه مجدد تیگو7، می تواند کمی فتیله اختلاف قیمت کارخانه و بازارش را پایین بکشد.

البته خبر خوش اینجاست که طبق روال مدیران خودرو، چری تیگو7 نیز پس از گذشت مدتی یک ساله از عرضه اش، در سری جدید با تغییرات و امکاناتی به روزتر به میدان باز خواهد گشت که این مساله تا حدودی می تواند افزایش قیمت اش را جبران کند.

1 سال با چری تیگو7 ، شاسی بلند درخشان چینی

سرویس اولیه رایگان از مزایای خرید ام وی ام 315 در طرح فروش پاییزه

مدیران خودرو پیش فروش چری تیگو5 و چری آریزو5 را آغاز کرد

در جست و جوی تنوع/ ویدئو بررسی جامع ام وی ام X33S در شرایط مختلف

اتوخسروانی برای اولین بار چری آریزو6 را به نمایش عمومی در آورد + عکس

خودروهای شاسی بلند همچنان در قله محبوبیت/ بازار در انتظار شاسی بلندی مدرن با طراحی نوین

محصول جدید مدیران خودرو در راه است/ ام وی ام X55 چه مشخصاتی دارد؟

پیش فروش چری تیگو7 با قیمت قطعی

چری تیگو5 فیس لیفت بخریم یا بی وای دی S6 ؟

آریزو6 ، تجلی پیشرفت چینی ها در صنعت خودروسازی/ بررسی جدیدترین محصول چری پیش از عرضه در بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی