پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام جی eZS (1)

اولین خودرو الکتریکی ام جی معرفی شد

کمپانی MG که تحت مالکیت برند چینی SAIC است، اخیرا توانسته با معرفی اولین محصول خود با نام eZS به بازار خودروهای الکتریکی راه پیدا کند. این خودرو نمونه الکتریکی از محصول ZS است که کامپکت کراس اوور فعلی ام جی به حساب می آید. کمپانی ام جی هنوز به طور رسمی اطلاعاتی از این […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

کمپانی MG که تحت مالکیت برند چینی SAIC است، اخیرا توانسته با معرفی اولین محصول خود با نام eZS به بازار خودروهای الکتریکی راه پیدا کند. این خودرو نمونه الکتریکی از محصول ZS است که کامپکت کراس اوور فعلی ام جی به حساب می آید.

کمپانی ام جی هنوز به طور رسمی اطلاعاتی از این خودرو منتشر نکرده اما منابع نزدیک به کمپانی می گویند که این خودرو 150 اسب بخار قدرت خواهد داشت. هم چنین برد تعیین شده برای هربار شارژ، 200 مایل در نظر گرفته شده است.

ام جی eZS (2)

باتری های این خودرو توسط کمپانی چینی CATL تامین می شود. این کمپانی چند ماه قبل قراردادی به ارزش بیش از 4 میلیارد دلار با ب ام و امضا کرده بود. CATL در این قرارداد تضمین کرد که خط تولیدی احتصاصی برای باتری های خودروهای ب ام و در آلمان احداث کند. کمپانی ام جی در بازار آمریکا حضور ندارد بنابراین بازار هدف تعیین شده برای این خودرو اول چین و بعد اروپا خواهد بود.

ام جی eZS (3)

کمپانی ام جی برای اولین بار تصمیم خود برای ساخت یک خودرو الکتریکی را با معرفی کانسپت E-Motion در سال گذشته نشان داد. امکان معرفی این کانسپت الکتریکی بصورت رسمی در آینده ای نزدیک وجود خواهد داشت.

ام جی eZS (5)

اما اکنون ام جی eZS به عنوان اولین خودرو الکتریکی ام جی شناخته می شود. علاوه بر این یک کمپانی انگلیسی با نام RBW به منظور تبدیل خودروهای ام جی رودستر به نسخه الکتریکی اعلام کرده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تحریم ها پای ام جی را هم از ایران بُرید

تسلا، ب ام و را کنار زد / تسلا در رتبه چهارم ارزشمندترین برند خودروسازی دنیا

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی