پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شاسی بلند جدید لکسوس (1)

لکسوس رقیبی برای لامبورگینی اوروس خواهد ساخت

کمپانی لکسوس سبد محصولات شاسی بلند خود را با معرفی نمونه LX Inspiration در ماه اکتبر گسترش داد. اما مشتریان این کمپانی بدنبال یک شاسی بلند قدرتمند هستند. شاسی بلندی که بتواند با خودروهایی همچون لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا رقابت کند. کمپانی لکسوس هم تایید کرده که قصد دارد تا سال 2020، شاسی بلند […]

ارشیا
دوشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۷

کمپانی لکسوس سبد محصولات شاسی بلند خود را با معرفی نمونه LX Inspiration در ماه اکتبر گسترش داد. اما مشتریان این کمپانی بدنبال یک شاسی بلند قدرتمند هستند. شاسی بلندی که بتواند با خودروهایی همچون لامبورگینی اوروس و بنتلی بنتایگا رقابت کند. کمپانی لکسوس هم تایید کرده که قصد دارد تا سال 2020، شاسی بلند قدرتمندی با بیش از 600 اسب بخار قدرت معرفی کند.

شاسی بلند جدید لکسوس (2)

این شاسی بلند قدرتمند در مدل پایه ای از یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر توربو به همراه دو موتور الکتریکی بهره می برد که در مجموع قدرت آنرا به 424 اسب بخار می رساند. اما پرچمدار شاسی بلند های لکسوس نمونه F از این مدل خواهد بود که با بهره گیری از موتور 4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو خود بیش از 650 اسب بخار قدرت تولید می کند.

شاسی بلند جدید لکسوس (3)

با این اوصاف شاسی بلند جدید لکسوس رقیبی جدی برای لامبورگینی اوروس 641 اسب بخاری خواهد بود. هم چنین لکسوس اعلام کرده که این شاسی بلند بر پایه کانسپتLimitless  LF-1 ساخته خواهد شد. هم چنین بنابر گزارشات بدست آمده، کمپانی لکسوس قصد دارد سوپر SUV جدید خود را با قیمتی کمتر از اوروس معرفی کند.

شاسی بلند جدید لکسوس (4)

لامبورگینی اوروس در بالاترین تریم خود 200 هزار دلار قیمت دارد. این در حالیست که لکسوس برای قیمت 150 هزار دلاری شاسی بلند خود هدف گذاری کرده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی