پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیونداران

انتقاد انجمن صنفی کامیون‌ داران از نحوه اجرای طرح تن کیلومتر

رئیس تشکل‌های صنفی کامیون‌ داران گفت: نحوه اجرای طرح تن کیلومتر با تصورات کامیون‌ داران کاملاً متفاوت است و هیچ تفاوتی در بخش قیمت‌های حمل بار ایجاد نشده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ رضا کریمی رئیس تشکل‌های صنفی کامیون‌ داران رئیس تشکل‌ های صنفی کامیون‌داران  با بیان اینکه طرح تن‌ کیلومتر چهارشنبه 30 […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۷ آذر ۱۳۹۷

رئیس تشکل‌های صنفی کامیون‌ داران گفت: نحوه اجرای طرح تن کیلومتر با تصورات کامیون‌ داران کاملاً متفاوت است و هیچ تفاوتی در بخش قیمت‌های حمل بار ایجاد نشده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

رضا کریمی رئیس تشکل‌های صنفی کامیون‌ داران رئیس تشکل‌ های صنفی کامیون‌داران  با بیان اینکه طرح تن‌ کیلومتر چهارشنبه 30 آبان ماه ابلاغ شد، اظهار کرد: متأسفانه نحوه اجرای طرح تن کیلومتر با تصورات کامیون‌داران کاملاً متفاوت است و هیچ تفاوتی در بخش قیمت‌های حمل  بار ایجاد نشده است.

وی گفت: در جلسه‌ امروز که با حضور نمایندگان کامیون‌ داران، وزارت صمت و سازمان راهداری برگزار شد، اعلام کردیم انجمن صنفی درباره  نحوه اجرای طرح تن کیلومتر رضایت ندارد  و این مدل از اجرا به نفع این صنف نیست.

کریمی تأکید کرد: روز گذشته طرح تن کیلومتر به تمامی استان‌ها ابلاغ شده و مسئولان این حوزه  اعلام کردند که برای اجرای این طرح باید با  انجمن‌های صنفی کامیون‌داران  به توافق برسند.

نماینده انجمن کامیون‌ داران با بیان اینکه طرح تن کیلومتر دارای نرخ مشخص و معینی است، گفت: متأسفانه برای اجرای این طرح اعلام کردند که باید هر استان با انجمن‌های صنفی خود به یک جمع‌بندی برسد که این امر در تناقض با مدل‌های مطرح شده در جلسات گذشته است.

وی با بیان اینکه موضوع تن کیلومتر یک موضوع کشوری است، گفت: در هر استان تن کیلومتر دارای قیمت‌های مشخصی است و در این طرح شاخص‌های ثابت و متغیر نرخ تن کیلومتر تعریف شده است.

کریمی تصریح کرد: اگر طرح تن کیلومتر از سوی انجمن‌ها به توافق برسد اجرای آن از  اول دی ماه در تمامی استان‌ها اجرایی می‌شود.

وی تأکید کرد: در اجرای این طرح شرکت‌های حمل‌ونقل که قراردادهایی با انجمن‌های صنفی دارند، موظفند ظرف 3 ماه این قراردادها را به پایان برسانند و یا متناسب با نرخ تن کیلومتر آنها را تغییر دهند.

نماینده انجمن کامیون‌داران گفت: برداشت ما در این طرح آن است که تن کیلومتر قرار نیست عوض شود، اما سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مدعی است که اگر این طرح اجرا شود کاملاً با تصورات شما برابری خواهد کرد.

جزئیات طرح حمایتی دولت از کامیون داران

اگر شرایط تغییر نکند کامیون های ایرانی زمین گیر می شوند / تلاش سازمان راهداری برای رفع مشکل کامیون داران

ارز دولتی برای تامین اقلام ضروری کامیون داران اختصاص می یابد

بررسی تامین ارز قطعات پرمصرف کامیون داران در کمیسیون عمران مجلس

190 هزار حلقه لاستیک میان کامیون داران توزیع می شود

تشریح آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مطالبات رانندگان و کامیون‌ داران

تشریح آخرین اقدامات انجام شده درخصوص مطالبات رانندگان و کامیون‌ داران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی