پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح ترافیک

سال آینده طرح زوج و فرد به حلقه دوم طرح ترافیک تبدیل می شود

معاون شهردار تهران ضمن بیان اینکه طرح ترافیک امسال در تهران به خوبی اجرا شد و تأثیر مستقیم در کاهش آلودگی و ترافیک داشته است، گفت: مطالعات زیادی انجام داده‌ایم و برنامه‌های جدی در این باره داریم. در همین راستا سال آینده طرح زوج و فرد نیز تبدیل به حلقه دوم طرح ترافیک می‌شود. پورسیدآقایی همچنین […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

معاون شهردار تهران ضمن بیان اینکه طرح ترافیک امسال در تهران به خوبی اجرا شد و تأثیر مستقیم در کاهش آلودگی و ترافیک داشته است، گفت: مطالعات زیادی انجام داده‌ایم و برنامه‌های جدی در این باره داریم. در همین راستا سال آینده طرح زوج و فرد نیز تبدیل به حلقه دوم طرح ترافیک می‌شود.

پورسیدآقایی همچنین در خصوص آلودگی هوا در تهران گفت: خوشبختانه امسال بارش‌های زیادی  داشته‌ایم و در پاییز میزان آلودگی نسبت به سال گذشته کمتر بوده است.

معاون شهردار تهران ادامه داد:‌ بدترین حالت در آلودگی هوا متعلق به سه سال پیش بود که حدود 20 روز سکون وارونگی داشتیم. اگر برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در تهران اجرا شود دیگر شاخص قرمز نخواهیم داشت و مدارس تعطیل نمی‌شوند.

وی به توسعه حمل و نقل  عمومی اشاره کرد و گفت:‌ باید حمل و نقل عمومی توسعه یابد که مردم رغبت کنند از این سیستم استفاده کنند و کمتر از خودروی شخصی برای تردد استفاده کنند.

منبع: فارس

طرح کاهش آلودگی هوا (LEZ) چگونه اجرا می شود؟

خودروهای فاقد معاینه فنی در تمام شهرهای استان تهران جریمه می شوند

امکان پرداخت قسطی بدهی طرح ترافیک / چگونه بدهی هر پلاک را استعلام کنیم؟

تاثیر 15 درصدی تغییر ساعت کار اداری بر کاهش ترافیک

مجهز شدن دوربین های طرح ترافیک تهران به پرژکتور

دسترسی به جدول تردد محدوده طرح ترافیک پائیتخت از طریق “سامانه تهران من”

امکان رزرو طرح ترافیک از طریق تلفن همراه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی