پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک لارن 720S نوویتک (5)

وقتی نوویتک دیوانه می شود! / تیونینگ مک لارن 720S تا به دندان

بدون شک افراد زیادی چنین جراتی را ندارند که با نگاه کردن به سوپر اسپرت 710 اسب بخاری مک لارن 720S نگاه کنند و پیش خود بگویند: من چیزی فراتر از نمونه فابریک می خواهم. اگر فردی چنین درخواستی را داشته باشد، تیونر بی باک نوویتک نیاز او را پاسخ خواهد دهد. اخیرا این تیونر […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

بدون شک افراد زیادی چنین جراتی را ندارند که با نگاه کردن به سوپر اسپرت 710 اسب بخاری مک لارن 720S نگاه کنند و پیش خود بگویند: من چیزی فراتر از نمونه فابریک می خواهم. اگر فردی چنین درخواستی را داشته باشد، تیونر بی باک نوویتک نیاز او را پاسخ خواهد دهد. اخیرا این تیونر معروف آلمانی مک لارن 720S را به تا مرحله جدیدی تقویت کرده است که همگان را مجذوب خود می کند.

مک لارن 720S نوویتک (3)

تمامی گلگیرهای این خودرو از نو طراحی و از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. خبر خوب این است که خریداران قادرند سوپر اسپرت پر قدرت خود را با هر رنگی که بخواهند سفارش دهند ( امیدواریم بنفش سفارش ندهند! ). مک لارن 720S با لغب M Largo، در قسمت جلویی شباهت زیادی به دیگر سوپر اسپرت مک لارن یعنی سنا پیدا کرده است. در قسمت پشتی ظاهر فابریک خودرو حفظ شده است اما یک بال غول پیکر به همراه دیفیوزر فیبر کربنی جلب توجه می کنند.

مک لارن 720S نوویتک (4)

علاوه بر این بر روی سقف خودرو هم یک اسکوپ هوا قرار گرفته که این خودرو را با نمونه فابریکش کاملا متمایز می کند. راستش را بخواهید نمونه تیون شده توسط نوویتک بیشتر شباهت به خودروهایی که در بازی نیدفور اسپید کاستومایز می کنیم دارد. مک لارن 720S نوویتک اکنون به میزان 3 اینچ در جلو و 5 اینچ در عقب پهن تر شده است. بنابراین رینگ های 20 یا 21 اینچی Vossen فورج به راحتی در گلگیرها جای می گیرند.

مک لارن 720S نوویتک (6)

به گفته نوویتک پس از تغییرات انجام شده بر روی بدنه، این خودرو در تونل باد تست شده تا در حد انتظارات ظاهر شود. نوویتک از کابین مک لارن هم غافل نشده و هر تریمی که مشتری بخواهد را بنابر سلیقه او خواهد ساخت. از چرم های مختلف با رنگ های متفاوت گرفته تا جنس های تودوزی متنوع. تکنسین های نوویتک اکنون 3 پکیج مختلف را برای موتور این خودرو در نظر گرفته اند.

مک لارن 720S نوویتک (9)

قوی ترین پکیج به لطف استفاده از سیستم اگزوز جدید، به میزان 96 اسب بخار قدرت و 116 نیوتن متر گشتاور 720S را افزایش خواهد داد. این یعنی قدرت خودرو اکنون به 806 اسب بخار و گشتاور آن 874 نیوتن متر می رسد. به گفته نوویتک اکنون شتاب گیری 0 تا 96 کیلومتر این خودرو به 2.7 ثانیه کاهش یافته (0.2 ثانیه سریع تر از نمونه فابریک) و سقف سرعت خودرو به 344 کیلومتر بر ساعت رسیده است (4.8 کیلومتر بیشتر).

مک لارن 720S نوویتک (10)

اما این تیونر تنها M Largo را برای 15 مشتری خوش شانس خود خواهد ساخت. قیمت این سوپر اسپرت قدرتمند هنوز اعلام نشده اما بدون شک قیمت پایینی نخواهد داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بازگشت فورد ماستنگ باس 429 با 815 اسب بخار قدرت!

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

هنسی قدرت چلنجر Redeye را تا 1200 اسب بخار افزایش خواهد داد

ABT قدرت آئودی RS6 را تا 725 اسب بخار افزایش داد

معرفی گلف RLMS با 536 اسب بخار قدرت در نمایشگاه سما

سورپرایز کمپانی داج برای هواداران / موتور 426 همی افسانه ای باز می گردد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی