پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پرشیا خودرو

طرح خرید وفروش امانی خودروهای”ب ام و ” و ” مینی ” توسط پرشیا خودرو

پرشیا خودرو جهت رفاه علاقه مندان به خودروهای ب.ام.و و مینی و همچنین رفاه حال مالکان این خودروها که قصد فروش خودروی خود را دارند خدمات جدید و متمایزی را به آنها ارائه می دهد. به گزاش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در طرح سراسری خرید خودروهای ب.ام.و و مینی، پرشیاخودرو خودروهای با مدل ۲۰۱۳ […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

پرشیا خودرو جهت رفاه علاقه مندان به خودروهای ب.ام.و و مینی و همچنین رفاه حال مالکان این خودروها که قصد فروش خودروی خود را دارند خدمات جدید و متمایزی را به آنها ارائه می دهد.

به گزاش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در طرح سراسری خرید خودروهای ب.ام.و و مینی، پرشیاخودرو خودروهای با مدل ۲۰۱۳ به بالا با کارکرد حداکثر کارکرد ۶۰٫۰۰۰ کیلومتر را از مالکان خریداری می کند. در این طرح پرداخت وجه خودرو به مالکان به صورت به روز انجام می شود. همچنین کلیه فرآیند نقل و انتقال خودرو توسط پرشیاخودرو انجام می پذیرد و احتیاجی به انجام فرآیند نقل وانتقال توسط مالک و حضوردر مرکز شاره گذاری نیست. همچنین خودروها با قیمت روز بازار خریداری می شوند. بدین ترتیب مالکان خودروهای ب.ام.و و مینی می توانند با آسایش و در کوتاهترین زمان خودروی ب.ام.و یا مینی خود را به پرشیاخودرو بفروشند و بهای آن را در یک روز کاری دریافت نمایند بدون آنکه درگیر پروسه های نقل و انتقال خودرو بشوند.

همچنین امکان خرید خودروهای صفر کیلومتر مینی و ب.ام.و نیز در کنار مدل های دست دوم مهیا است واین خودروها با قیمت روز و مناسب خریداری می شوند.

در بخش دوم این طرح فروش خودروهای ب.ام.و و مینی کارکرده قرار دارد. خودروها با گارانتی ۱ تا ۳ ساله پرشیاخودرو عرضه می شوند، در نتیجه خریدار می تواند با اطمینان کامل از سلامت خودرو اقدام به خرید کند. همچنین جهت رفاه خریداران خودروها با اقساط تا ۲۴ ماهه به همراه بیمه بدنه به خریداران عرضه می شوند. قیمت های مناسب و رقابتی از مزایای خودروهای عرضه شده در این طرح است. همچنین در طرح فروش نیز فرایند نقل و انتقال خودرو بطور کامل توسط پرشیاخودرو انجام می پذیرد و خریدار خودروی خود را پلاک شده و بدون هیچ مشکلی از محل شرکت دریافت می نماید و احتیاجی به حضور فیزیکی خریدار در مراکز نقل و انتقال خودرو نیست.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر خرید و فروش خودروهای ب.ام.و و مینی می توانندبه وب سایت شرکت پرشیا خودرو به نشانی https://persiakhodro.ir/LandingPages/2006/—- مراجعهویا با شماره تلفن ۴۵۹۱ تماس بگیرند.

بی ام و M5 سوپر اسپرت دنیای سدان ها

 فروش فوری خودروهای ب ام و آغاز شد

تسهیل فراید خرید و فروش خودروهای کارکرده ((ب ام و)) و ((مینی))

آغاز دور دوم شرایط فروش ویژه تابستانه پرشیا خودرو / خرید ب ام و با پیش پرداخت کمتر

فروش نقدی و اقساطی تعداد محدودی ب ام و ۵۳۰ و ب ام و X1 xDrive25i

تشتی که از بام نیفتاد! / جوسازی نافرجام علیه پرشیا خودرو در مساله واردات غیرقانونی

برچسب‌ها :

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی