پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش پورشه کررا GT (2)

چوب حراج بر سر پورشه کررا GT با کارکرد 69 مایلی

پیدا کردن سوپر اسپرتی که در تیراژ پایین تولید شده برای کلکسیونر های بزرگ هم جذاب است. حال اگر این خودرو کم تیراژ، کم کارکرد هم باشد که دیگر نور علی نور خواهد شد. شرایطی که وصف کردیم، دقیقا وصف حال یک پورشه کررا GT کم کارکرد است که اخیرا برای فروش گذاشته شده است. […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

پیدا کردن سوپر اسپرتی که در تیراژ پایین تولید شده برای کلکسیونر های بزرگ هم جذاب است. حال اگر این خودرو کم تیراژ، کم کارکرد هم باشد که دیگر نور علی نور خواهد شد. شرایطی که وصف کردیم، دقیقا وصف حال یک پورشه کررا GT کم کارکرد است که اخیرا برای فروش گذاشته شده است.

سایت Auto Hebdo که بنگاه فروش خودرو در فرانسه است، اخیرا این خودرو با شرح تودوزی قهوه ای و شرایط مانند روز اول خود، آگهی کرده است. بگذارید کمی راجب پورشه کررا GT صحبت کنیم.

فروش پورشه کررا GT (4)

کمپانی پورشه در ابتدا کانسپتی را از نمونه کررا GT تولید و معرفی کرد. بعد ها طرفداران کمپانی از خود علاقه وصف ناپذیری نشان داد که همین مسئله، پورشه را مجبور به ساخت این خودرو با چینش موتور عقب- دیفرانسیل عقب کرد. از آنجایی که این کمپانی در آن زمان ایده طراحی و ساخت شاسی بلند کاین را در سر می پروراند، تنها 1270 نمونه را از این سوپر اسپرت گزان قیمت ساخت. موتور 10 سیلندری که بر روی این خودرو قرار گرفت، در ابتدا توسط تیم موتور اسپرت پورشه مخصوص مسابقات فرمول یک ساخته شده بود.

فروش پورشه کررا GT (6)

بدون شک کررا GT را می توان به عنوان یکی از جذاب ترین سوپر اسپرت های قرن 21 نامید. موتور قدرتمند 10 سیلندر 5.7 لیتری این خودرو 603 اسب بخار قدرت و 587 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد. انتقال قدرت هم به وسیله یک گیرباکس 6 سرعته انجام می گرفت که محل قرار گیری شیفتر آن یکی از جالب ترین مشخصات این خودرو است.

 

فروش پورشه کررا GT (8)

با اینکه 13 سال از ساخت این خودرو می گذرد اما این کررا GT نقره ای رنگ با کارکرد تنها 111 کیلومتر هم چنان در شرایط روز اول خود باقی مانده است. قیمتی که برای این خودرو از سوی سایت در نظر گرفته شده ، 1,599,995 دلار است. قیمتی که شاید کمی زیاد به نظر برسد اما برای چنین سوپر اسپرت کمیابی آن هم با این کارکرد، منطقی به نظر می رسد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

پورشه قیمت ماکان 2019 را اعلام کرد

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

تنها کونیگزگ CCXR فرمان راست دنیا به فروش می رسد

گرانی عجیب گیربکس فورد جی تی نسبت به AMG GT با وجود یکسان بودن گیربکس ها!

اسامی خودروهای معروف از کجا آمده اند؟- بخش سوم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی