پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنزین-نازل بنزین

بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است

سخنگوی هیئت رییسه مجلس، می گوید که مجلس و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به اعلام خبری مبنی بر افزایش قیمت بنزین تا 5 هزار تومان، گفت: افزایش قیمت […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۳ آذر ۱۳۹۷

سخنگوی هیئت رییسه مجلس، می گوید که مجلس و دولت برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند و بنزین 5 هزار تومانی کذب محض است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به اعلام خبری مبنی بر افزایش قیمت بنزین تا 5 هزار تومان، گفت: افزایش قیمت بنزین به هیچ وجه در برنامه های دولت و مجلس قرار ندارد و افزایش قیمت آن کذب است.

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مجلس مطرح نشده است، افزود: بنده موضوع افزایش قیمت بنزین را از آقای زنگنه جویا شده ام که وزیر نفت عنوان کرده موضوع افزایش قیمت بنزین صحت ندارد.

وی ادامه داد: قطعا با توجه به مشکلات اقتصادی امروز مردم و گرفتاری های آنها افزایش قیمت بنزین اقدامی غیر کارشناسی و غیر مدیریتی است و در مقطع کنونی مدیر عاقل چنین تصمیمی اخذ نمی کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از انتشار اخبار نادرست گرانی بنزین، تصریح کرد: تصمیم عاقلانه مدیریتی در شرایط کنونی کشور این بوده که مصرف سوخت ساماندهی و مانع قاچاق سوخت شد.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد که در صورت تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت سوخت تصمیمات به گونه‌ای گرفته شود که مصرف بنزین تا 60 لیتر در ماه با قیمت هر لیتر 1000 تومان و از 60 لیتر تا 120 لیتر به قیمت هرلیتر دو تا سه هزار تومان و بالای 120 لیتر به قیمت هر لیتر 5 هزار تومان فروخته شود.

منبع: خانه ملت

اما و اگرهای قیمت حامل های انرژی/ امکان تغییر قیمت بنزین بدون مصوبه مجلس وجود دارد

قیمت بنزین تا پایان سال ثابت می ماند

مخالفت مجلس با افزایش و دو نرخی شدن قیمت بنزین

رابطه مستقیم افزایش قیمت بنزین و کاهش تلفات جاده ای

کاهش تلفات جاده ای با گران کردن قیمت بنزین!

ایران در رتبه دوم ارزانترین قیمت بنزین در جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی