پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هایپر کار الکتریکی پینین فارینا (4)

هایپر کار 1900 اسب بخاری پینین فارینا با نام باتیستا معرفی می شود

هایپر کار الکتریکی جدید پینین فارینا با قدرت 1900 اسب بخار در نمایشگاه ژنو سال 2019 معرفی خواهد شد. این هایپر کار قدرتمند با نام باتیستا معرفی خواهد شد که به یادبود باتیستا پینین فارینا، بنیان گذار کمپانی نامیده خواهد شد. زمان بندی عرضه این خودرو طوری برنامه ریزی شده تا در اواخر سال 2020، […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

هایپر کار الکتریکی جدید پینین فارینا با قدرت 1900 اسب بخار در نمایشگاه ژنو سال 2019 معرفی خواهد شد. این هایپر کار قدرتمند با نام باتیستا معرفی خواهد شد که به یادبود باتیستا پینین فارینا، بنیان گذار کمپانی نامیده خواهد شد.

زمان بندی عرضه این خودرو طوری برنامه ریزی شده تا در اواخر سال 2020، با مراسم سالگرد 90 سالگی کمپانی پینین فارینا همزمان شود. به گفته پائولو پینین فارینا: ((این برای ما همانند برآورده شدن یک آرزو می ماند. پدربزرگ من همیشه آرزوی ساخت یک خودرو جداگانه برای کمپانی را داشت. این هایپر کار جدید قدرت خارق العاده ای دارد و می تواند با تمام هایپر کارهای امروزی رقابت کند. البته طراحی و تکنولوژی بکار رفته در این خودرو هم در نوع خود بی نظیر است.))

هایپر کار الکتریکی پینین فارینا (3)

این خودرو که قبل تر با کد PF0 شناخته می شد، قوی ترین و پیشرفته ترین خودرویی خواهد بود که تاکنون در ایتالیا ساخته شده است. این ادعای بزرگی است زیرا کشور ایتالیا مهد سوپر اسپرت های کمپانی هایی همچون فراری، لامبورگینی و پاگانی است. اما مشخصات منتشر شده توسط پینین فارینا تا حدود زیادی این ادعا را ثابت می کند. نمونه باتیستا از پکیج باتری های کمپانی ریماک بهره می برد که در مجموع قدرت 1900 اسب بخار قدرت و گشتاور 2300 نیوتن متر تولید می کند.

هایپر کار الکتریکی پینین فارینا (1)

قدرت خارق العاده ای که برای یک خودرو شهری بی نظیر است. به گفته کمپانی نمونه باتیستا قادر است در مدت زمانی کمتر از 2 ثانیه از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد. این یعنی باتیستا از یک خودرو فرمول یک هم سریع تر خواهد بود. علاوه بر این ، نمونه باتیستا قادر است به سرعت نهایی بیش از 402 کیلومتر بر ساعت برسد. نکته مهم اینجاست که این خودرو بدون کوچکترین آلایندگی چنین عملکردی را ارئه خواهد داد.

هایپر کار الکتریکی پینین فارینا (2)

رنج مسافتی این هایپر کار الکتریکی هم 483 کیلومتر خواهد بود. این هایپر کار فیبرکربنی در کارخانه پینین فارینا در نزدیکی شهر تورین ساخته خواهد شد. این خودرو به طور تقریبی بین 2 تا 2.5 میلیون دلار قیمت خواهد داشت. تنها 150 نمونه از این خودرو ساخته خواهد شد. 50 نمونه در آمریکا، 50 نمونه در اروپا و 50 نمونه در آسیا فروخته خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مک لارن 720S اسپایدر برای رقابت با فراری 488 اسپایدر معرفی شد

لامبورگینی اوراکان Avio با کیت بدنه فیبر کربنی

نیسان GT-R50 در نسخه نهایی رونمایی شد / سوپرکار 1.12 میلیون دلاری

لامبورگینی SC18، هیولایی ساخته شده بر پایه اونتادور

تنها کونیگزگ CCXR فرمان راست دنیا به فروش می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی