پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو S90-داتیس خودرو

شعبه سوم داتیس خودرو در خایابان ولیعصر افتتاح می شود

فروش و خدمات پس از فروش به عنوان دو مولفه اصلی صنعت خودرو، مکمل هم هستند و برای مشتریان، خدمات پس از فروش و دسترسی راحت جهت خرید از نکات مهم به شمار می رود. در همین راستا بعد از افتتاح شعبه دوم، شعبه سوم داتیس خودرو نیز در روزهای آینده افتتاح می شود. خدمات […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳ دی ۱۳۹۷

فروش و خدمات پس از فروش به عنوان دو مولفه اصلی صنعت خودرو، مکمل هم هستند و برای مشتریان، خدمات پس از فروش و دسترسی راحت جهت خرید از نکات مهم به شمار می رود. در همین راستا بعد از افتتاح شعبه دوم، شعبه سوم داتیس خودرو نیز در روزهای آینده افتتاح می شود.

خدمات ارائه شده به مشتریان خاص این بخش از بازار نیاز به کیفیت بالایی دارد که باعث شده تا شرکت های فعال در این بخش همواره به ارتقاء کمی و کیفی در تمام عرصه ها حساس باشند. شرکت داتیس خودرو نیز با توجه به مشکلات پیش رو در صنعت خودرو، در تلاشی مستمر کوشیده تا خدماتی درخور شأن مشتریان ارزشمند خود ارائه دهد. هلدینگ داتیس معتقد است که مجموعه های موفق بایستی در راستای رضایت و رفاه مشتریان در دسترسی آسان تر برای خرید و دریافت خدمات پس از فروش مناسب قدم بردارند.

برای رفاه حال مشتریان، هلدینگ داتیس به اطلاع می رساند جهت پاسخگویی بهتر، علاوه بر بازگشایی شعبه دوم در محدوده رسالت در روزهای آتی، شعبه سوم را هم درخیابان ولیعصر افتتاح خواهد کرد.

رسالت اصلی داتیس خودرو، ارائه خدمات متفاوت در جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان محترم این مجموعه بوده و این مهم با گسترش فعالیت ها در حوزه تکریم مشتریان قابل حصول خواهد بود.

جشنواره زمستانی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو آغاز شد

استفاده از جایگاه قانونی برای تسویه حساب های شخصی/ نقش یک اتحادیه در تخریب شرکت های خوش نام در واردات خودرو

دومین شعبه نمایشگاه داتیس خودرو افتتاح می شود

توضیحات داتیس خودرو در مورد یک خبر/ تجمع در مقابل نمایشگاه مرکزی صحت ندارد

نقاشی حرفه ای بدنه اتومبیل در اتاق رنگ مجهز تعمیرگاه داتیس خودرو

عیب یابی آنلاین با تجهیزات حرفه ای ولوو در تعمیرگاه داتیس خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی