پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تعمیرگاه داتیس خودرو

نقاشی حرفه ای بدنه اتومبیل در اتاق رنگ مجهز تعمیرگاه داتیس خودرو

اتاق رنگ کوره ای تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو دارای فضایی کاملا ایزوله است که باعث می شود مولکول های رنگ بدون تاثیر از عوامل محیطی بصورت یکنواخت روی قطعه یا بدنه قرار بگیرد، این اتاق رنگ به سیستم رنگ گلازوریت نیز مجهز است. یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند رنگ های جهان، […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

اتاق رنگ کوره ای تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو دارای فضایی کاملا ایزوله است که باعث می شود مولکول های رنگ بدون تاثیر از عوامل محیطی بصورت یکنواخت روی قطعه یا بدنه قرار بگیرد، این اتاق رنگ به سیستم رنگ گلازوریت نیز مجهز است.

یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند رنگ های جهان، گلازوریت می باشد. رنگ گلازوریت در کارخانه بی ای اس اف آلمان تولید می شود و تنها شرکت تولید رنگ خودرو است که رنگ های تولیدی آن مورد تایید تمامی خودروسازان و برندهای برتر خودرویی در جهان است. در سیستم رنگ گلازوریت تمامی رنگ ها اعم از ساده، متالیک و صدفی قابل ساخت است. ساخت رنگ های خاص نیز از ویژگی های منحصر به فرد گلازوریت است؛  جهت ساخت رنگهای مات و هفت رنگ که که در برخی خودروهای لوکس به کار رفته است تنها باید از گلازوریت کمک گرفت.

ولوو سواران می توانند با تماس با شماره های 1852 و ۰۲۱-۷۵۳۰۶ ضمن تعیین وقت قبلی برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات به تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو واقع در شرق تهران مراجعه کنند. زمان مراجعه روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 8 الی17:30 و روزهای پنج شنبه از ساعت 8 الی 13 می باشد.

عیب یابی آنلاین با تجهیزات حرفه ای ولوو در تعمیرگاه داتیس خودرو

داتیس خودرو طرح پاییزی بازدید انواع خودروهای وارداتی با تخفیفات ویژه را آغاز کرد

آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

گزارش ISQI از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی