پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به مناسبت روز هواي پاك توسط اورند پيشرو انجام شد: تعويض رايگان كنيستر تاكسي ها

آرمان موسوي مدير عامل اورند پيشرو در مراسمي به مناسبت روز ملي هواي پاك به تشريح فعاليت ها و پيشرفتهاي اخير اورند پيشرو در راستاي حفظ محيط زيست پرداخت. به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛ در ابتداي مراسم آرمان موسوي در موضوع كنيستر و لزوم تعويض به موقع آن گفت: كنيستر باعث جلوگيري از ورود […]

javankhodro
یکشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۷

آرمان موسوي مدير عامل اورند پيشرو در مراسمي به مناسبت روز ملي هواي پاك به تشريح فعاليت ها و پيشرفتهاي اخير اورند پيشرو در راستاي حفظ محيط زيست پرداخت.

به گزارش پايگاه خبري جوان خودرو؛

در ابتداي مراسم آرمان موسوي در موضوع كنيستر و لزوم تعويض به موقع آن گفت: كنيستر باعث جلوگيري از ورود هيدروكربن به هواي محيط شده و از طرفي در مصرف سوخت صرفه جويي مي كند. داخل كنيستر از كربن اكتيو استفاده شده است كه گريدي خاص از كربن است. از پوسته نارگيل و هسته زردآلو براي توليد اين كربن استفاده مي شود. در اين كنيستر كنترل ميعانات بنزين به حداكثر رسيده و براي محيط زيست مفيد است.

اورند پيشروكاتاليست هاي جديد اورند پيشرو تا استاندارد يورو٦ نيز دريافت كرده اند. انتظار مي رود خودروسازان پشتيباني بيشتري از توليد اين محصول كنند. اورند پيشرو توان تامين ٢/٣ نياز خودروسازي كشور را دارد.اورند پيشرو همچنين از توليد كنندگان باك پليمري براي خودروهاست كه در حال حاضر روند استفاده از باك هاي پليمري در جهان رو به افزايش است. افزايش ايمني در تصادفات از مهمترين مزاياي استفاده ازباك هاي پليمريست.

اورند پيشرو

در ادامه مراسم فرماندار ملارد گفت: احياي محيط زيستي كه خراب شود بسيار مشكل است. خودكفايي بنزين. ما صنايع پاك را مي توانيم در نزديكي تهران بنا كنيم. مسائل زيست محيطي بايد محافظت شود چرا كه سرمايه آيندگان ما است. طبق سندي كه مقام معظم رهبري هم اشاره خاص به آن داشتند، نگاهي ويژه به بحث محيط زيست در چشم اندازهاي آتي شده است.
استفاده از مجموعه هاي پيشرفته جهت بهبود شاخص هاي زيست محيطي بسيار تاثيرگذار است و مجموعه اورند پيشرو اهتمام به اين موضوع دارد.

دكتر صمدي ، رئيس هيئت مديره هولدينگ رايزكو ، در ادامه گفت: مسئوليت اجتماعي ما اين است كه قدمي براي محيط زيست خود برداريم. ما يك هدف گذاشتيم با شعار ثابت حفاظت از محيط زيست. بنابراين تمامي فعاليت هاي رايزكو و اورند پيشرو در همين راستا بوده است.

صمدي افزود: ما براي توسعه و پيشرفت محصولاتمان بايد برنامه ريزي ميان مدت و بلند مدت داشته باشيم. بايد خودمان را پايش كنيم كه تا چه حد توانسته ايم مسئوليت خود در قبال نسل آينده را انجام دهيم. اميد است با پشتيباني بيشتر به اهدافمان نزديك شويم.

در پايان مراسم طي يك حركت نمادين ، براي تعدادي از تاكسي هاي شهري كنيستر جديد نصب شد.

مجموعه توليد كاتاليست و كنيستر اورند پيشرو در صفادشت واقع است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی